هشدار اپراتور اول به مشترکان
مراقب فروشندگان تلفنی سیم‌کارت باشید!
اپراتور اول در اطلاعیه‌ای به مشترکان خود هشدار داد که فقط از درگاه‌های معتبر فروش، سیم‌کارت همراه اول را خریداری کرده و از خرید تلفنی سیم‌کارت خودداری کنند.

1606683296_1_0.gif

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: «اخیراً مشاهده شده افرادی در تماس با مشترکان این اپراتور، خرید سیم‌کارت همراه اول را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت مصوب، پیشنهاد می‌دهند. این در حالی است که اپراتور اول فقط از طریق درگاه‌های رسمی فروش خود اقدام به واگذاری و فروش سیم‌کارت می‌کند. فروشندگان مذکور رابطه‌ای با همراه اول نداشته و مشترکین نباید به اعتبار همراه اول، به آنها اعتماد کنند. مشترکان برای خرید سیم‌کارت می‌توانند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول، دفاتر خدمات مشترکان و پرتال این اپراتور بخش «ثبت‌نام گلچین» به نشانی  sim.mci.ir، اقدام به خرید سیم‌کارت با قیمت مصوب کنند.»

مطلب پیشنهادی

معرفی استارت‌آپ ایرانی «ویکی‌مارکتینگ» در حوزه بازاریابی آنلاین
همایش ویکی‌مارکتینگ در تهران برگزار می‌شود

گفتنی است سامانه فروش تلفنی همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات همراه اول در درب منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت می‌پذیرد؛ به این صورت که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟