مدیرعامل پست‌بانک ایران خبر داد:
به کسب‌وکارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وام می‌دهیم
شهریورماه بود که پست‌بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه آی‌سی‌تی کشور تعیین شد. اما در راستای حمایت به کسب‌و‌کارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی از آمادگی پست‌بانک ایران برای پذیرش و تامین مالی و نیازهای اعتباری و سرمایه در گردش طرح‌های مطرح در حوزه آی‌‌سی‌تی خبر داد.

1606683296_1_0.gif

خسرو فرحی، مدیرعامل پست‌بانک ایران در این خصوص گفت: «فعالان حوزه می‌توانند با ارائه طرح‌های خود به بانک یا سرمایه در گردش مورد نیاز، مورد حمایت بانک قرار گرفته و بانک از محل منابع داخلی یا صندوق توسعه ملی، در حوزه ارزی و ریالی تسهیلات آنها را تامین می‌کند. با توجه به نقش بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT  کشور در زمینه حمایت از کسب‌وکارهای آی‌سی‌تی، پست‌بانک آمادگی کامل دارد برای پذیرش طرح‌های حوزه ICT به تمام شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک تسهیلات ارائه کند. پس از درخواست، پرونده متقاضیان وام توسط کمیته وام وجوه اداره شده برای پرداخت به بانک ابلاغ می‌شود.»

مطلب پیشنهادی

 تعرفه واردات گوشی‌های آیفون 7 اعلام شد

وی در ادامه با تاکید بر این که پست بانک به عنوان تنها بانکی که خرده بانکداری را در سطح کشور انجام می‌دهد، خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: «بانک در 6 ماهه منتهی به امسال حدود 80 هزار فقره وام خرد و اشتغا‌ل‌زای کوچک روستایی و شهرهای کم‌جمعیت پرداخت کرده است. همچنین پست‌بانک در نظر دارد، با کارت اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان در حوزه شهر و روستا وام خرد و اشتغال‌زا را ساماندهی کند که طبیعتا هم گستردگی خواهد داشت و هم شرایط سهل‌تر می‌شود.»
مدیرعامل پست‌بانک با اشاره به صندوق امانت بانک نیز خاطر نشان کرد: «صندوق امانت در 8 شعبه بانک در سراسر کشور که امکان ایجاد صندوق امانت وجود داشت، ایجاد شده و دو شعبه در تهران دارای صندوق امانات هستند. اگر شرایط شعب دیگر هم فراهم باشد، امکان گسترش این صندوق‌ها وجود دارد.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟