بسته‌های آلفاپلاس مدت‌دار
همراه اول نرخ‌های جدید اینترنت مدت‌دار را اعلام کرد
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که بسته‌های آلفاپلاس مدت‌دار خود که شامل بسته‌های جدید ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی اینترنت است را عرضه می‌کند تا مشترکین با خرید این بسته‌‌ها، از سرعت بدون مرز در مدت زمان بیشتری بهره‌مند شوند.

1606683296_1_0.gif

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با هدف بهبود تجربه مشترکین و با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه همراه اول و همچنین استقبال مشترکان از بسته‌های مدت‌داری که به‌صورت محدود در نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۶» ارائه شده بود، این اپراتور جهت رفاه حال مشترکان از این پس بسته‌های آلفاپلاس مدت‌دار ارائه می‌کند.

اینترنت آلفاپلاس مدت‌دار شامل بسته‌های ۶ ماهه با حجم ۱۰ گیگابایت و قیمت ۴۹ هزار تومان و همچنین ۲۰ گیگابایت به قیمت ۶۴ هزار تومان است که بدون محدودیت مصرف در ساعات شبانه‌روز ارائه می‌شود. این بسته‌ها برای تمام مشترکان اعتباری و دائمی قابل استفاده بوده و خرید بسته‌ها از طریق سامانه «همراه من» (پرتال و اپلیکیشن) امکان‌پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از اتمام بسته‌های مدت‌دار ۶ ماهه، در صورتی که مشترک اقدام به لغو تمدید خودکار و یا رزرو بسته جدید نکرده باشد، بسته ۲+۲ گیگابایت شبانه برای او فعال می‌شود. همراه اولی‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص قیمت و نحوه فعال‌سازی بسته‌های مدت دار ۶ ماهه و همچنین دریافت اپلیکیشن «همراه من»، می‌توانند به آدرس my.mci.ir مراجعه کنند. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟