در دانشگاه صنعتی شریف
بیست‌و‌دومین دوره کنفرانس ملی کامپیوتر ایران برگزار می‌شود
امروزه تمام کشورهای توسعه یافته توجه ویژه‌ای به رشد و توسعه فناوری در حوزه‌های صنعت، علوم دانشگاهی و به ویژه مهندسی کامپیوتر دارند. تسری فناوری می‌تواند حلقه‌ای برای اتصال صنایع بامراکز دانشگاهی باشد. در این راستا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که دوره بیست‌و‌دوم «کنفرانس ملی کامپیوتر ایران» را در زمستان جاری برگزار می‌کند.

1606683296_1_0.gif

این رویداد علمی در حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات محل هم‌اندیشی متخصصان این حوزه در ایران است و بر مفاهیم جدید فناوری چون داده‌های حجیم (Big Data)، رایانش ابری، شبکه‌های اجتماعی، یادگیری ماشینی و همچنین مباحث مهمی در حوزه‌ مهندسی نرم‌افزار و سیستم‌ها و شبکه‌های توزیعی و مباحث روز فناوری اطلاعات و ارتباطات متمرکز است.

مطلب پیشنهادی

به‌زودی بازی کلش‌ اف‌ کلنز رفع فیلتر می‌شود!
مدیر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران خبر داد:

این کنفرانس به جمع‌آوری مقالات تخصصی پرداخته و با سخنرانی متخصصان و فعالان حوزه فناوری کشور تکمیل می‌شود. اما برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت کامپیوتر نیز می‌تواند تکمیل‌کننده این کنفرانس باشد. مسابقه‌های برنامه‌نویسی، ارائه محصولات دانش‌بنیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط و سخنرانی از برنامه‌های نمایشگاه تخصصی صنعت کامپیوتر است.

بنابر اعلام دانشگاه صنعتی شریف، علاقمندان به حضور در این کنفرانس و نمایشگاه صنعت کامپیوتر می‌توانند حداکثر تا 30 بهمن‌ماه جاری با مراجعه به سایت انجمن کامپیوتر ایران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین شماره تلفن‌های 66083015 و 66028963 نیز برای پاسخ‌گویی به سئوالات در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است «بیست‌و‌دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر» با مشارکت انجمن­‌کامپیوتر ایران، مرکز راهکارهای اطلاعاتی هوشمند دانشگاه شریف و پژوهشکده فناوری اطلاعات‌وارتباطات پیشرفته این دانشگاه از 21 لغایت 23 اسفندماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟