با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت
همایش بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی برگزار می‌شود
آموزش افراد برای کاهش خطرات و ریسک آسیب‌ها در حوزه فرصت‌های فضای مجازی با شبکه‌سازی از اولویت‌های جوامع است. در همین راستا، قرار است تا اولین همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شود.

1606683296_1_0.gif

این همایش دوسالانه با مشارکت ۲۶ سازمان دولتی و غیر دولتی و همچنین با همکاری سازمان بهزیستی کشور و بنیاد پیشگیری و ارتقای سلامت دنیای آینده به عنوان سازمانی مردم نهاد برای اولین بار با تحلیل و بررسی راهکارهای استفاده از فرصت‌ها و شناسایی تهدیدهای فضای مجازی آغاز بکار می‌کند. به گزارش مهر، در برگزاری این همایش، نماینده‌هایی از قوه قضائیه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی فضای مجازی، پلیس فتا، استانداری تهران، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، سازمان صدا و سیما و چندین مرکز علمی و پژوهشی همکاری دارند.

مطلب پیشنهادی

اولین خودروی برقی گردشگری یزد افتتاح شد + عکس
مجهز به پنل خورشیدی و سیستم شارژ برق شهری

این همایش اهدافی چون بهره‌وری در فضای مجازی، فضای مجازی و نقش نهادهای آموزشی، فضای مجازی و مهارت‌های داشتن ارتباط سالم، فضای مجازی و امنیت اطلاعات، آگاهی و سواد دیجیتال خانواده‌ها و کاهش‌آسیب‌ فرزندان، فضای مجازی و انگیزه‌های حضور کاربران در شبکه‌های اجتماعی، روابط بین نسلی و فضای مجازی، فضای مجازی و نهاد خانواده، فضای مجازی و مسئله زنان و سیاست‌گذاری در فضای مجازی را دنبال خواهد کرد. این همایش در روزهای 4 لغایت 5 آبان‌ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟