در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
«شانزدهمین همایش هوا و فضای ایران» برگزار می‌شود
همایش‌های هوا‌ و‌ فضا را می‌توان بزرگترین رویداد هوافضایی کشور محسوب کرد؛ چرا که علاوه بر حضور متخصصان و کارشناسان صنعت هوانوردی و فضایی کشور، نمایشگاه‌هایی نیز در حاشیه همایش برگزار می‌شود که بار علمی آن را دو‌چندان می‌کند.

1606683296_1_0.gif

حسن کریمی، دبیر شانزدهمین همایش هوا و فضا در خصوص دوره شانزدهم این همایش گفت: «همانند ششمین دوره این همایش، قرار است تا امسال، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوا فضا را در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار کنیم. این کنفرانس بزرگترین رویداد هوا فضایی کشور محسوب می‌شود.» به گزارش مهر، حسن کریمی درخصوص محورهای اصلی این همایش نیز گفت: «این کنفرانس شش محور اصلی دارد که شامل آیرو دینامیک، پیش‌رانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه‌های هوا فضایی، علوم و فناوری فضایی و مدیریت صنایع هوا فضا خواهد بود.»

مطلب پیشنهادی

درخواست «یوتل‌ست» برای حضور در مناقصه ساخت ماهواره ایرانی

اما به گفته کریمی، برگزاری نمایشگاهی از شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های هوا فضایی خصوصی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان مراکز دولتی، برگزاری تعداد قابل توجهی کارگاه‌های آموزشی و دعوت از متخصصان حوزه‌های هوا فضا در زمینه‌های مختلف و از کشورهای صاحب تکنولوژی از دستاوردهای مهم برگزاری این کنفرانس است.

شانزدهمین همایش هوا و فضا در روزهای 3 لغایت 5 اسفند‌ماه 95 در دانشكده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی برگزار خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟