پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برگزار می‌شود
نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیس این هفته افتتاح می‌شود!
«ایپاس» یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، شرکت‌ها تازه‌ترین دستاوردها و تجهیزات خود در حوزه‌های پلیسی، ایمنی و امنیتی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. قرار است که پانزدهمین دوره نمایشگاه ایپاس 2016 در روزهای آینده برگزار شود.

1606683296_1_0.gif

در راستای نیل به اهداف متعالی و آرمان‌های ارزشمند بنیاد تعاون نیروی انتظامی و استفاده بهینه از کلیه امکانات در یک سازماندهی علمی و کارآمد،  شرکت ناجی پاس همواره در تلاش است تا مأموریت‌های محوله را به بهترین وجه ممکن ایفا نماید که یکی از مهمترین فعالیت‌های این مجموعه، برگزاری ادواری نمایشگاه ایپاس است. در همین راستا، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی از 26 لغایت 29 مهرماه 95 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. گروه‌بندی تجهيزات و خدمات قابل ارائه در نمايشگاه امسال شامل مخابرات و کامپیوتر، حمل‌و‌نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، وسایل نور و تصویر، ترافیک، آتش‌نشانی و امدادونجات و سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای خواهد بود.

ایپاس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های داخل کشور است که مشارکت‌کنندگان زیادی دارد و شرکت‌های فناوری نیز سعی می‌کنند جدیدترین محصولات ایمنی و امنیتی خود را عرضه کنند. 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟