درباره آنچه که باید درباره فضای مجازی بدانیم و بگوییم
مرکز ملی فضای مجازی کتاب «حقیقت مجازی» را منتشر کرد + دانلود کتاب
مرکز ملی فضای مجازی کشور کتابی را با عنوان «حقیقت مجازی» درباره آنچه که باید درباره فضای مجازی بدانیم و بگوییم منتشر کرد. این کتاب که به عنوان کتاب همیار مبلغ در موضوع فضای مجازی تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور کتاب «حقیقت مجازی» را با موضوع فضای مجازی در شش فصل با عناوین فضای مجازی از منظر رهبر معظم انقلاب، معرفی و کلیات فضای مجازی، معرفی برخی کلید واژه‌ها و اصطلاحات، آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، راهکارهای روان شناختی در مواجهه با آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی منتشر کرده است.

در بخشی از یادداشت ابولحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ابتدای کتاب آمده است: «مواجهه امروزی با فضای مجازی که به گفته کارشناسان و صاحب‌نظران به عرصه حقیقی زندگی بشر تبدیل شده است، چالش‌هایی را در جامعه ایجاد کرده که حاصل توسعه سریع اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و پائین بودن دانش رسانه‌ای جامعه است و از آنجایی که همواره علمای دین و مبلغان دلسوز با دغدغه‌‌های اجتماعی، مبشران و مشاوران آحاد جامعه بوده‌اند؛ امید می‌رود فضلا، روحانیون و اندیشمندان گران‌قدر در هر موقعیت مطلوب که ظرایط گفت‌و‌گو با نسل جوان و خانواده‌ها فراهم است، در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خود و مخاطبان را با فرصت‌ها، آسیب‌‌ها و راهبردهای فضای مجازی آشنا کنند.»

لازم به ذکر است که کتاب حقیقت مجازی به صورت صوتی، فایل پاورپوینت و نسخه الکترونیکی منتشر شده است. شما می‌توانید این کتاب را از سایت شبکه دانلود کنید:

 

دانلود نسخه الکترونیک کتاب «حقیقت مجازی» از سایت شبکه

 

ایسوس

نظر شما چیست؟