ادامه داستان ماجراجویی‌های نوت ۷ سامسونگ
هواپیمایی قشم‌ایر حمل گلکسی نوت7 در پروازهای خود را ممنوع کرد
شاید سامسونگ هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که روزی یکی از پرچمدارانش، بلای جانش شود! وجود مشکل در باتری گلکسی نوت 7 شرایط را برای بازار فروش نوت 7 کمی دشوار کرد. هرچند سامسونگ نشان داده که مهارت خاصی در مدیریت بحران‌های موضعی و موقتی دارد؛ اما ایجاد حریق در این فبلت موضوعی نیست که به‌خصوص در پروازها نادیده گرفته شود. آتش گرفتن یک نوت 7 در یکی از پروازهای خطوط SouthWest ایالات متحده و همچنین اطلاعیه هواپیمایی قشم‌ایر هم موید اهمیت این موضوع است.

1606683296_1_0.gif

شرکت هواپیمایی قشم در بخش‌نامه‌ای اعلام کرده که ورود گلکسی نوت 7 به پروازهای این شرکت ممنوع است. به گزارش تسنیم، در این بخشنامه آمده است: «با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر خطرزا بودن باتری گوشی‌های گلکسی نوت7 که در مواردی منجر به انفجار و آتش‌سوزی گردیده است، بدین‌وسیله جهت پیشگیری از خطرات احتمالی پذیرش این نوع گوشی در جامه‌دان مسافرین و همچنین به‌عنوان بار غیرهمراه ممنوع اعلام می‌گردد. مسافرینی که از این دستگاه به‌عنوان گوشی شخصی خود استفاده می‌نمایند لازم است قبل از ورود به هواپیما و تا زمان ترک هواپیما آن را خاموش نگه دارند.»

مطلب پیشنهادی

چگونه از سالم بودن باتری فبلت گلکسی نوت 7 و عدم انفجار آن مطمئن شویم؟

خطوط هواپیمایی چندین کشور دیگر از جمله استرالیا و امریکا نیز محدودیت‌هایی برای مسافرین دارنده گوشی نوت ۷ وضع کردند و اجازه نمی‌دهند این فبلت در هواپیما و حین پرواز روشن باشد یا باید به خدمه پرواز تحویل داده شده و در مقصد دریافت شود. خود شرکت سامسونگ نیز از دارندگان و خریداران نوت ۷ درخواست کرده تا هنگامی که گوشی خود را تعویض نکردند یا از بابت سالم بودن باتری آن مطمئن نشدند؛ نوت ۷ را روشن نکنند یا به پریز برق برای شارژ نزنند. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟