یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: شانسی بلند جدید سایپا، تلیسمان رنو و وای‌فای همراه اول
هفته گذشته تمام اخبار و مطالب سایت‌های ایرانی حوزه فناوری پیرامون نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ بودند و البته خبرهای خودروهای جدید رونمایی شده در ایران و سایت سرشماری نیز در صدر اخبار بودند. اگر دوست دارید بدانید در هفته گذشته چه مطالبی روی سایت شبکه بالاترین بازدیدکننده را داشتند؛ فهرست زیر را مرور کنید:

1606683296_1_0.gif

این دختر با سفر ماهیانه ۷۰ هزار دلار درآمد دارد!

آیلین آدالید در سن 19 سالگی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه De La Salle مانیل در فیلیپین، وارد دنیای شرکت‌های بزرگ (Corporate World) شد. ولی متوجه شد که زندگی کارمندی مناسب او نیست. اینگونه بود که تصمیم گرفت زندگی خانه به دوشی دیجیتالی را تجربه کند.

جدیدترین جایگاه ایران در رتبه‌بندی اینترنت اعلام شد

در سپتامبر جاری، اتحادیه جهانی مخابرات با همکاری برخی شرکت‌های بزرگ فناوری، مخابراتی، بانک جهانی، یونسکو و چند دانشگاه گزارشی ارائه کرده که اطلاعات کشورهای مختلف جهان و رتبه آنها در زمینه ارائه خدمات پهن باند وجود دارد. در این گزارش، ایران از نظر ارائه خدمات اینترنت جایگاه ۱۰۳ را در میان ۱۹۱ کشور به خود اختصاص داده است.

دردسر جدید سامسونگ: باتری گلکسی نوت 7 جدید داغ شده و شارژ خالی می‌کند!

عرضه نسخه جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در داخل کشور کره‌ جنوبی آغاز شده و هم اکنون چندین نمونه از نسخه‌های تعویض شده این فبلت به دست مشتریان رسیده است. طبق ادعای تعداد کثیری از این کاربران، باتری نسخه‌های تعویض شده فبلت گلکسی نوت 7 دچار مشکلات آزاردهنده‌ای نظیر داغ شدن بیش از اندازه و خالی کردن شارژ است!

۱۰ ترفند برای ثبت‌نام سریع‌ در سایت سرشماری ۹۵

از روز شنبه ۳ مهرماه ثبت‌نام در سایت سرشماری سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و تا روز ۲۴ مهرماه ادامه دارد. اما در دو روز اولیه شروع سرشماری؛ سایت اختصاصی سرشماری ۹۵ با اختلال روبرو بود و گاها کاربران ساعت‌ها معطل می‌شدند ولی امکان ورود به سایت نبود. به نظر می‌رسد امروز این مشکل برطرف شده است.

راهنمای استفاده از وای‌فای همراه اول

«وای‌فای اول» یکی از سرویس‌های جدید اپراتور موبایل همراه اول است که به مشترکانش اجازه می‌دهد در مکان‌های عمومی از اینترنت وای‌فای با سرعت مناسب روی گوشی‌های تلفن همراه خود استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از اینترنت موبایل با سرعت پایین نداشته نباشند. در ادامه با سایت شبکه همراه باشید تا درباره «وای‌فای اول» بیشتر توضیح بدهیم و نحوه فعال‌سازی و استفاده از آن را یاد بگیرید.

خودروی رنو تلیسمان در ایران رونمایی شد + قیمت و عکس

شرکت نگین خودرو از خودروی پیشرفته و مدرن رنو تلیسمان در ایران رونمایی و قیمت نهایی آن را اعلام کرد. فروش لوکس‌ترین سدان رنو از هفته آینده در ایران آغاز می‌شود.

این استارت‌آپ زیر یک دقیقه شخصیت آنلاین شما را تحلیل می‌کند!

زمانی که نرم‌افزار Scale Model را مورد آزمایش قرار دهید، درست مثال آن است که فردی به صورت زیرچشمی تمامی فعالیت‌های شما را زیر نظر گرفته و به شکلی ترسناک و به صورت آنلاین شخصیت شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

زاکربرگ تصاویری از مرکزداده فوق پیشرفته فیس‌بوک منتشر کرد + گالری عکس

مدیرعامل فیسبوک در یک پست ناگهانی در تاریخ ۲۸ سپتامبر روی حساب کاربری خود برای اولین بار تصاویری رویایی و خارق‌العاده از مرکزداده Luleå فیسبوک در سوئد منتشر کرد.

سایپا شرایط فروش خودروی شاسی بلند جدیدش را اعلام کرد + قیمت و عکس

خودروی چانگان CS35 اتوماتیک محصول تولید داخل و یک شاسی بلند جدید از گروه خودروسازی سایپا است. فروش ویژه مهرماه این کراس اوور کوچک شروع شده و برای پیش‌ثبت‌نام می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور مراجعه کنید.

۵ نکته در مورد روتر وای‎فای جدید گوگل

گوگل اعلام کرده است که قصد دارد به‌زودی یک روتر وای‎فای جدید با نام تجاری خود را به بازار عرضه کند. این روتر می‎تواند از طریق قابلیت‎های هوشمند خود یک شبکه بی‎سیم گسترده را تشکیل دهد. این دستگاه که Google WiFi نام دارد؛ قرار است در مراسم چهارم اکتبر این شرکت رونمایی شود. چند خبر به صورت گذرا در مورد Google WiFi توسط یک منبع خبری معتبر فاش شده است. در ادامه نگاهی کوتاه به پنچ ویژگی برجسته این روتر جدید ساخته دست گوگل خواهیم داشت.

ایسوس

نظر شما چیست؟