آغاز به کار بزرگ‌ترین نمایشگاه مخابراتی کشور
نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ افتتاح شد
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایرانی ساعتی پیش در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و از ۴ الی ۷ مهرماه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت است.

1606683296_1_0.gif

ساعتی پیش آیین افتاح این نمایشگاه با حضور محمود واعظی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونین و مدیران ارشد مخابراتی کشور و همین‌طور مدیران اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد. 

در نمایشگاه تلکام امسال بیش از ۲۲۰ شرکت و واحد تولیدی از داخل کشور و ۹۵ شرکت خارجی یا نمایندگی آن‌ها در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع حضور دارند و محصولات و دستاوردهای خود را به معرض تماشا قرار می‌دهند. در تلکام امسال شرکت‌هایی از کشورهایی مانند اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان مشارکت دارند. 

هدف نمایشگاه تلکام عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشور، شرکت‌ها و تولیدکنندگان بومی در حوزه مخابرات، ارتباطات، موبایل، تلفن همراه و شبکه‌های ارتباطی است. 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام از ۴ الی ۷ مهرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران برپا است. ماهنامه شبکه علاوه بر حضور در این نمایشگاه (سالن ۸ و ۹ غرفه 34A) سعی می‌کند مهم‌ترین اخبار و رویدادهای نمایشگاه را به طور کامل روی سایت خود پوشش خبری بدهد. 

ایسوس

نظر شما چیست؟