شروع یک هفته داغ مخابراتی و ارتباطی
هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام فردا آغاز می‌شود + دانلود نقشه سالن‌ها و فهرست مشارکت‌کنندگان
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «تله‌کام 95» از فردا چهارم مهرماه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاری شرکت سهامی نمايشگاه‌های بين‌المللی، توسط شرکت پالار سامانه در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران برگزار می‌شود. در تلکام امسال بیش از 260 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند تا جدیدترین دستاورد‌ها، امکانات و خدمات خود را در معرض دید دیگر مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار دهند. همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست‌‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعددی نیز برگزار می‌شود. ماهنامه شبکه هم در سالن 8و9 در غرفه 34A پذیرای خوانندگان و بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی امروزه نقش پررنگی دارد و نمایشگاه تلکام یکی از مکان‌هایی است که در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی شرکت‌ها و همچنین صاحبان صنایع، پژوهشگران و دست‌اندرکاران فناوری اطلاعات سهم به سزایی دارد. در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری حال حاضر جهان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و شرکت‌ها می‌توانند توان و ظرفیت کشور را در زمینه‌های مختلف صنعت IT معرفی کنند. اما تلکام 95 در آستانه برگزاری هفدهمین دوره خود قرار دارد و بیش از 260 شرکت فعال داخلی و شرکت‌کنندگان خارجی به ویژه از کشورهای چین و هند در 12 سالن در این رویداد بزرگ صنعت مخابرات و الکترونیک ایران حضور دارند.

اما سالن 7 به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و سالن 27 به خدمات ارتباطی ایرانسل اختصاص دارد. البته شرکت رایتل علاوه بر سالن 8و9، امسال ترجیح داده تا غرفه‌‌های بیشتری را در محوطه فضای باز نمایشگاه دایر کند. همچنین بزرگان مخابراتی ایران نظیر «صنایع الکترونیک زعیم» نیز علاوه برحضور در سالن 8و9، در فضای باز هم غرفه دارد و جرینگ، همشهری و بانک شهر هم از دیگر حاضرین در فضای باز نمایشگاه امسال هستند. علاوه بر این، تامین‌کننده خدمات اینترنت مانند آسیاتک و مبین‌نت هم با قوت هرچه بیشتر در تلکام 95 حضور دارند.

هفدهمین نمایشگاه تلکام 95 فردا آغاز می‌شود

همزمان با برگزاری تلکام 95، نشست‌‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی از جمله تولید اپلیکیشن موبایل، آموزش بازی‌سازی، خدمات الکترونیک و تکنولوژی VOIP,FTTX-GPON نیز برگزار می‌شود که شرکت‌کندگان می‌توانند در آنها حضور یابند.

اما مانند سال گذشته، ماهنامه شبکه نیز در سالن 8و9 غرفه 34A حضور دارد و بیشترین تلاش خود را بکار می‌گیرد تا برای آن گروه از خوانندگان و همراهان شبکه که امکان حضور و بازدید از تلکام 95 را ندارند، گزارش‌های تصویری و ویدئویی جامعی را تهیه و در سایت شبکه منتشر کند تا از این طریق، بتواند حس‌و‌حال نمایشگاه هفدهم تلکام را منتقل کند.

 

 دانلود و مشاهده نقشه سالن‌‌های نمایشگاه تلکام 95 

 

دانلود لیست مشارکت‌کنندگان در تلکام 95

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟