میزبانی کنگره 2017 اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه
شرکت ملی پست ایران جایزه برنز EMS را دریافت کرد
در نشستی که 30 شهریورماه در استانبول ترکیه برگزار شد، شرکت پست ایران با رعایت استانداردهای اعلامی تعاونی پیشتاز موفق شد تا جایزه برنز عملکرد این سرویس را در سال 2015 به خود اختصاص دهد و این جایزه به مهندس مهری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست اعطا شد.

1606683296_1_0.gif

مهندس مهری، مدیرعامل شرکت پست نیز ضمن قدردانی از عملکرد چهار ساله گذشته دبیرکل در پیشبرد اهداف جهانی اتحادیه، اظهار امیدواری کرد: «این روند در راستای منافع همه کشورها در دور آینده نیز ادامه داشته باشد.» مهری با اشاره به نقش گمرکات محلی در کاهش مدت زمان سیر مرسوله درخواست نمود اتحادیه به‌عنوان یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل مذاکرات و مباحث کاربردی و عملیاتی با سازمان گمرکات جهانی داشته باشد. به گزارش ایسنا، وی با اشاره به میزبانی کشورمان برای کنگره 2017 اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: «تمامی تلاش خود در برگزاری هرچه پربارتر این کنگره در تهران به‌عمل خواهد آورد. وی همچنین از دبیر کل برای حضور دراین کنگره دعوت کرد.»

بشار عبدالرحمن‌حسین، دبیر کل اتحادیه پستی جهانی در دیدار با هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این موفقیت اظهار داشت: «پست ایران نقش به‌سزایی در توسعه خدمات پستی در سطح ملی و بین‌المللی دارد.» وی ضمن ابراز خرسندی از تحولات اخیر کشورمان حمایت اتحادیه را جهت ارتقای هرچه بیشتر خدمات پستی و به‌ویژه خدمات پست مالی اعلام کرد.

شایان ذکر است کشورهای کانادا، پرتغال و مولداوی نیز موفق به دریافت این جایزه شدند. گفتنی است پست کشورمان همچنین در سال 93 موفق به کسب گواهینامه مدیریت سطح دو و جایزه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟