یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: کفش نایک شارژی و زیباترین بی‌ام‌و!
هنوز غوغای آیفون ۷ اپل نخوابیده است و کاربران به دنبال ماجراهای آن هستند. نایک اولین کفش شارژی خود را معرفی کرد و روبات‌های غول‌پیکر دنیا دارند برای یک نبرد جانانه آماده می‌شوند. با بهترین و پربازدیدترین مطالب هفته گذشته سایت شبکه همراه باشید:

1606683296_1_0.gif

به‌زودی جنگ روبات‌های غول‌پیکر امریکا و ژاپن آغاز می‌شود + عکس

اگر جزء آن گروه از افرادی هستید که با کارتون‌های هیجان‌برانگیز قدیمی بزرگ شده‌اند، شاید به خاطر داشته باشید، روبات‌های غول پیکر آن کارتون‌ها تا سرحد مرگ با یکدیگر مبارزه می‌کردند. اکنون آن رویاهای کودکانه رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند و سازندگان ابرروبات‌ها خود را آماده می‌کنند تا در یک جدال نفس‌گیر با یکدیگر روبرو شوند.

کفش‌ نایک با قابلیت بسته‌شدن خودکار بندها از راه رسید + گالری عکس

«تینکر هتفیلد» طراح مشهور نایک از مدت‌ها قبل وعده کفش‌هایی با بندهای مخصوص را داده بود که "سفر به آینده" در سال 2016 را برای علاقه‌مندان محقق می‌کند. حالا این شرکت زمان دقیق ورود آن‌ها به بازار را اعلام کرده است.

ایرانی‌ها فعلا آیفون ۷ نخرند؛ رجیستر نمی‌شوند!

در حالی که چند روز از عرضه آیفون‌های ۷ اپل گذشته است و خبر می‌رسد گوشی‌های جدید وارد بازار ایران شده و با قیمت‌های نجومی مانند ۷، ۸ و ۱۱ میلیون به فروش می‌رسند؛ رییس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی هشدار داده این گوشی‌ها را خریداری نکنید.

دلیل تولید صدای عجیب آیفون 7 چیست؟ آیا باید نگران این موضوع باشیم؟

عرضه آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) اپل آغاز شده و هم اکنون کاربران بسیاری در سراسر دنیا این دو محصول را خریداری کرده‌اند. بنا به گزارش عده کثیری از این کاربران، آیفون 7 در شرایط بارگذاری اطلاعات سنگین صدای بسیار عجیبی را از خود تولید می‌کند که شبیه به صدای "هیس هیس" است. اما دلیل پدیدار شدن این صدا چیست و آیا باید نگران این موضوع بود؟

مطالعه ۴۵ ساله روی ۵ هزار کودکان نابغه چه نکاتی به ما می‌آموزد؟

منابع انسانی مهمترین ثروت هر جامعه محسوب می‌شوند و کودکان امروز همان آینده‌سازان فردا هستند. در این میان کودکانی که از استعدادهای درخشان و بسیار بالایی برخوردارند به طور حتم می‌توانند موجبات پیشرفت یک کشور یا حتی تحولات چشمگیر در دنیا را فراهم نمایند. پس رشد و پرورش این کودکان نابغه بسیار مهم و حائز اهمیت است و والدین و مربیان در این خصوص نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.

چگونه یک کارآفرین پاره‌وقت موفق باشیم؟

کارآفرین بودن یک ایده فوق‌العاده است. به هرحال، چون شما کارتان را به اصطلاح از صفر آغاز می‌کنید، ممکن است بخواهید شغل فعلی خودتان را نیز داشته باشید. پس کارآفرینی شغل پاره‌‌وقت شما خواهد شد. کار دشواری است، اما امکان‌پذیر است.

یک تصویر پانورامای گیگاپیکسلی حیرت‌آور از ورزشگاه ورزشی بریستول

این روزها تولید و انتشار پانوراماهای گیگاپیکسلی از رویدادهای بزرگ ورزشی همه‌گیر شده و توانسته محبوبیت بسیاری بین مردم به‌دست آورد. آخرین نمونه آن که باعث تحسین همگان شد؛ مسابقه روز شنبه در بریستول بین «تنسی» و «ویرجینیا تک» بود.

بی‌ام‌و M2 کوپه برنده جایزه بهترین طراحی جدید 2016 شد + گالری عکس

طبق رسم هر ساله نظرسنجی "autonis" برگزار شد و بی‌ام‌و M2 کوپه موفق شد در رده اتومبیل‌های کامپکت جایزه بهترین طراحی جدید سال 2016 را از آن خود کند.

تماشا کنید: آیفون 7 تا چه اندازه در مقابل خراشیدگی و خمش مقاوم است؟

اپل به تازگی از آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) رونمایی کرده است. این دو آیفون از نظر طرحی کیفیت مناسبی داشته و مقاومت بالایی را ارائه می‌کنند. برخی از منابع مدعی شده‌اند که لنز دوربین آیفون‌های جدید اپل توسط کریستال سافایر (Sapphire) پوشانده شده و به این صورت مقاومت آن در قبال خراشیدگی افزایش یافته است. اما آیا این ادعا صحت دارد؟ در ویدئوی ضمیمه شده پاسخ این موضوع را پیدا می‌کنیم و شاهد میزان مقاومت آیفون 7 اپل در مقابل خراشیدگی و خمش هستیم.

دانلود کنید: بهترین اپلیکیشن رایگان ساخت عکس‌نوشته‌های فارسی

این روزها شبکه‌های اجتماعی مملو از عکس‌نوشته‌هااند. تصاویری که حاوی یک جمله یا بیت شعر یا سخنی از بزرگان و حدیثی از ائمه‌ معصومین هستند و به خوبی و سریع و صمیمی می‌توانند احساسات و علایق کاربران را منعکس کنند و تاثیرگذاری به مراتب بیشتری نسبت به متن خالی یا عکس خالی و حتا استیکرها دارند. اما این عکس‌نوشته را چگونه می‌توان ساخت.

ایسوس

نظر شما چیست؟