با هدف معرفی محصولات تخصصی و سوئیچ‌های KVM
نشست خبری رایمندرایانه و شرکت ATEN تایوان برگزار شد!
روز گذشته نشست خبری شرکت رایمندرایانه با حضور امیر قلی‌زاده، مدیرعامل شرکت رایمندرایانه و دو تن از مدیران شرکت ATEN شریک تجاری رایمند، خانوم جنیس‌چو از تایوان و کریم درویش مصری تایوانی که به بهانه حضور رایمندرایانه در نمایشگاه الکامپ مشهد در ایران به‌سر می‌برند و همچنین حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری با هدف معرفی جامع و تشریح قابلیت‌ها و مزایای رقابتی محصولات ATEN در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

در ابتدای این نشست، قلی‌زاده ضمن خوش‌امدگویی به اهالی رسانه، تاریخچه‌ای از ورود به عرصه‌ بازار آی‌تی را بازگو و تصریح کرد که شرکت رایمندرایانه از ابتدای ورود در بازار آی‌تی ایران مجموعه‌ای دانش بنیان بوده و فعالیت‌های سال‌های اخیر آن، آموزش کادر شرکت برای ارتقای دانش پرسنل مجربش بوده است.  وی در ادامه از فعالیت شرکت و از برندها و محصولات مختلف نظیر معرفی کامل برند ATEN، محبوب‌ترین کالاها، تجربیات موفق رایمند رایانه، مقالات علمی ارایه شده در فضاهای گوناگون و بررسی محصولات که رایمند در بازار ایران ارایه می‌دهد، توضیحاتی داد.

نشست خبری رایمندرایانه و شرکت ATEN تایوان برگزار شد

سپس درخصوص پروژه‌ها و مشتریان سالیان دور و نزدیک صحبت کردند و اهداف خدمات رایمندرایانه را کمک و راهنمایی خریداران در نصب و راه‌اندازی محصولات متنوع (راهنمایی مصرف‌کنندگان، ارایه نکات فنی و آموزش چگونگی استفاده آن) و همچنین رفع ایراد کالاهای معیوب در کوتاه‌ترین زمان و تحویل به مشتری تشریح کردند. در میانه‌ نشست، کریم درویش با نمایش یک ‍‍‍‍پاورپوینت درخصوص محصولات ارایه شده شرکت ATEN در ایران توضیح دادند و درمورد چند کالای محبوب آتن در ایران مباحث تخصصی را با اهالی رسانه درمیان گذاشت. سپس خانوم جنیس‌چو از تمدید سه‌ساله قرارداد انحصاری این شرکت با رایمندرایانه خبر داد و نوید همکاری‌های گسترده‌تر در بازار تکنولوژیک ایران را با همراهی شریک تجاریش اعلام کرد.

نشست خبری رایمندرایانه و شرکت ATEN تایوان برگزار شد

موضوع بعدی نشست درخصوص تحولات فیزیکی رایمندرایانه بود. انتقال واحد فروش به یک طبقه‌ مجزا، گسترش فضای انبار جهت افزایش موجودی محصولات برای ارتقای پاسخگویی نیاز مشتریان، گسترش واحد بازرگانی و ایجاد فضای مناسب برای نمایش محصولات بود که علی قلی‌زاده مجاوری توضیحات جامعی ارایه داد.

در بخش بعدی نشست خبری به صورت تخصصی به کی‌وی‌ام سوییچ‌ها، کنسول دراور، محصولات ویدیویی، سیستم ارتینگ و فناوری EDID، مدیریت و کنترل از راه دور سرورها و دسترسی به BIOS پرداخته شد. سپس مدعوین از محصولات موجود در SHOW ROOM رایمند دیدن کردند. در پایان این نشست؛ پرسش و پاسخ خبرنگاران از مدیرعامل و مدیران فروش، فنی و خدمات رایمند رایانه صورت گرفت که با توضیحات آنان پرونده این نشست بسته شد.

نشست خبری رایمندرایانه و شرکت ATEN تایوان برگزار شد

سئوالات مطرح شده توسط خبرنگاران و پاسخ مدیر‌عامل رایمند‌رایانه

- آیا تحریم‌ها روی فعالیت شما تاثیر داشت و اگر بله، با چه مشکلاتی روبرو بودید؟

واقعیت این است که ما در آسیا از بزرگترین خریداران محصولات ATEN بوده‌ایم، به همین دلیل آنها خودشان ما را حمایت کردند. درست است چالش‌های زیادی داشتیم؛ اما به هیچ عنوان شرکت ایتن پشت ما را خالی نکرد. هر کاری که از دست‌شان بر آمد برای ما انجام دادند. چالش‌هایی که ما داشتیم نسبت به شرکت‌هایی که فعالیت مشابهی انجام می دادند، بسیار کمتر بود. این مساله اجتناب‌ناپذیر و برای ما قابل قبول بود. شریک تجاری خوبی داشتته‌ایم که ما را حمایت کرده است؛ در غیر این صورت ما هم به مشکلاتی که دیگران در دوره تحریم داشتند بر می‌خوردیم.

- در مورد انتقال تکنولوژی ATEN به ایران، آیا سیاست و راهبرد مشخصی دارند؟

اگر ایران بخواهد به هاب منظقه تبدیل شود، این نیازمند فراهم‌شدن بسترهای مناسب است. راه‌های ارتباطی یکی از این بسترها است. مثلا فرودگاه دوبی روزانه چهار پرواز به همه نقاط دنیا دارد. اینها بسترهایی هست که دست ما نیست. اگر این بسترها فراهم باشد آنها هم استقبال می‌کنند. این‌ها بسترهای کلان کشور است که اگر آماده باشد؛ ما و شرکت ATEN آمادگی داریم که کل منطقه را پوشش دهیم.

- وضعیت شرکت ATEN در رابطه با سایر رقبای حاضر در بازار ایران چگونه است؟

در حال حاضر، محصولات عمومی ایتن حدود 5 درصد محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهد؛ ولی در زمینه تخصص بی‌رقیب است. امروزه خیلی از برندها در حال کنار کشیدن از حوزه تولیداتی هستند که ما ارئه می‌کنیم. در محصولات تخصصی فعالیت ما بیشتر است. بیش از 90 درصد محصولات ما تخصصی هستند.

 

دباره سوییچ‌های KVM شرکت ATEN تایوان
درخواست فزاینده کاربران جهت افزایش کیفیت تصاویر ویدیویی و همچنین سیر تکاملی فناوری DisplayPort، کامپیوترها و نمایشگرهای با قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویری 4K، بیش‌از‌پیش نقش پررنگ‌تری را در کاربردهای تجاری و غیر‌تجاری ایفا می‌کنند. سوییچ KVM با برخورداری از درگاه‌های Display Port و قابلیت پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن باکیفیت 4K و تنها با استفاده از یک صفحه کلید، موس و یک نمایشگر، امکان اتصال و دسترسی دو یا چهار کامپیوتر را برای کاربران مهیا می‌کند. با توجه به درخواست و نیاز روز‌افزون کاربران به دستگاه‌‌هایی با فناوری 4K UHD، شرکت ATEN تایوان بر آن شد تا به‌روزترین دستگاه خود یعنی مدل CS782DP را روانه بازار مصرف کرده است. این دستگاه از سه طریق تغییر درگاه‌ها از راه دور (Remote)، ماوس و صفحه کلید میان‌بر کنترل می‌شود. همچنین به منظور فراهم‌کردن تجربه‌ کاملی از صوت و تصویر (مالتی‌مدیا)، قابلیت پشتیبانی از صدا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
شرکت ATEN همچنین محصولاتی مانند کابل سوییچ KVM، سوییچ دسکتاپ KVM،‌ دستگاه USB&FireWire، ارتباطات داده‌ای، رک‌های سوییچ KVM، دستگاه‌های KVM‌ مبتنی بر IP، سوییچ‌های KVM دارای LCD و افزایش‌دهنده KVM را برای تجهیز سالن‌های کنفرانس، محصولات انتقال تصویر، کنسول دراورهای بانک و سالن‌های آمفی‌تئاتر تولید کرده است.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟