همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو
یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران برگزار می‌شود
یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو با برنامه‌ریزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت سالانه برگزار می‌شود. در این جشنواره دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو بررسی و به بهترین‌های معرفی شده جوایزی تعلق می‌گیرد. دوره یازدهم این جشنواره از 14 لغایت 17 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران، همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو برگزار می‌شود و طی آن از محصولات برتر در سال ۱۳۹۴ تقدیر به عمل خواهد آمد. محصولاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که تأییدیه نانومقیاس آنها تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ صادرشده و جزء برترین‌های سه دوره‌ پیش نباشند. فرایند ارزیابی با دعوت از شرکت‌ها از نیمه‌مرداد آغاز شده است و تا ۱۰ شهریور ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

روبات‌ها در دانشگاه امیرکبیر گردهم می‌آیند!
ششمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

 محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان «فناوری»، «بازار»، «سازمانی» و «تولید» مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. ارزیابی تا پایان شهریور سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و از برگزیدگان همزمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

«یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو» به صورت همزمان با «نهمین جشنواره فناوری نانو» از 14 لغایت 17 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت‌های متقاضی برای حضور در یازدهمین دوره برترین محصول نانو فناوری ایران می‌توانند فرم‌های پیوست را از سایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دریافت و پس از تکمیل تا تاریخ 10 شهریورماه جاری همراه با مدارک و مستندات مربوطه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟