همزمان با پنجاه سالگی دانشگاه
07/06/1395 - 18:58
جشن سی سالگی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف
سی سال از افتتاح دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف می‌گذرد و در این مدت متخصصان و مدیران بزرگی به بدنه صنعت فاوای ایران تقدیم کرده است. اکنون تمام افرادی که زمانی در راهروها و اتاق‌های این دانشکده قدم زدند و روزگار سپری کردند و خاطره‌ دارند و خاطره‌ساز شدند؛ می‌خواهند دور هم جمع شود و جشن بگیرند.

1606683296_1_0.gif

بدون شک دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف جهت‌دهنده بسیاری از فعالیت‌ها و حرکت‌ها در تاریخچه انفورماتیک و کامپیوتر در ایران بوده و با تربیت کارشناسان، اساتید و متخصصینی در زمینه‌های مختلف مهندسی نرم‌افزار، معماری کامپیوتر، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات به طور مستقیم روی آموزش عالی و صنعت فاوا تاثیرگذار بوده است. بسیاری از مدیران حاضر در بدنه مخابرات و ارتباطات دانش‌آموخته این دانشکده هستند و مدیرعامل‌های شرکت‌های بزرگ فناوری ایران روزی پشت میزهای درس این دانشکده کسب‌وکار و نوآوری و ساخت کامپیوتر را مشق کردند.

هم‌اکنون نیز این دانشکده در بطن تحولات فناورانه و پیشرو این صنعت است و با برگزاری انواع مسابقات برنامه‌نویسی، آموزشی، سمینارها و کنفرانس‌ها سعی دارد نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، جشن سی‌ سالگی دانشکده مهندسی کامپیوتر همزمان با جشن پنجاهمین سالگرد دانشگاه در روز هفتم مهرماه در سالن جابرابن‌حیان این دانشگاه برگزار خواهد شد. از تمامی اساتید، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشکده دعوت شده در این جشن حضور داشته باشند. اطلاعات بیشتر درباره زمان دقیق جشن و برنامه‌های آن در سایت ۵ سالگی دانشگاه صنعتی شریف قابل رویت است. 

ایسوس

نظر شما چیست؟