از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران:
سمینار رایگان «کنترل اشیا توسط مغز» برگزار می‌شود
به دنبال برگزاری دو دوره نشست تی‌نت، کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری این سمینارهای تخصصی به صورت هر دوهفته یکبار است. در سومین سمینار تی‌نت و با رویکرد کاربرد عملی و فرصت‌های شغلی، موضوع کنترل اشیا توسط مغز مبتنی بر فناوری‌های جدید دنیای ارتباطات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1606683296_1_0.gif

آیدین عدالت، مسئول کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان نصر با اعلام این خبر گفت: «قصد داریم به زودی محلی با هدف همگرایی ایده‌ها و مشارکت دو طرفه افراد در خصوص این برنامه راه‌اندازی کنیم. با توجه به امکانات مناسب پورتال سازمان، بخشی ویژه موضوع تی‌نت در پورتال سازمان به نشانی www.tehrannsr.org جهت هماهنگی و دریافت نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان و همچنین تبادل اطلاعات بین کمیته‌های علمی و اجرایی این همایش راه‌اندازی خواهد شد.»
عدالت همچنین با اشاره برنامه‌های مشارکتی در سمینار تی‌نت خاطر نشان کرد: «تی‌نت در حقیقت یک برنامه مشارکتی یا به اصطلاح نمونه‌های خارجی Collaborative است. طی برنامه از شرکت‌کنندگان دعوت می‌شود در ارائه مطلب برای برنامه‌های بعدی و حتی در برگزاری برنامه مشارکت کنند. همچنین دبیرخانه سازمان تلاش می‌کند تا به زودی امکاناتی از قبیل انتشار صدا و ویدیو برنامه پس از برگزاری و حتی درآینده بصورت آنلاین را در زمان برگزاری، فراهم کند.

سومین نشیت تی‌نت روز یکشنبه 7 شهریورماه از ساعت 17:30 الی 19:00 در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود. از علاقمندان دعوت می‌شود تا فرم آنلاین ثبت‌نام در سمینار تی‌نت را تکمیل کنند. لازم به ذکر است حضور در این سمینار برای عموم آزاد و رایگان است.
 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟