صادق عباسی شاهکوه از اپراتورهای مجازی خبر داد
به‌زودی ۶ اپراتور مجازی تلفن همراه مجوز می‌گیرند!
صادق عباسی شاهکوه، معاون رگولاتوری از صدور سه موافقت اصولی جدید برای شرکت‌های متقاضی داخلی ارائه خدمات اپراتور مجازی موبایل خبر داد. پیشتر 19 شرکت موفق شده بودندتا این موافقت اصولی را از رگولاتوری اخذ کنند. عباسی شاهکوه همچنین اعلام کرد که سرشماره ۰۹۹۹ به اپراتورهای مجازی موبایل اختصاص یافته است.

1606683296_1_0.gif

هم زمان با بهره برداری تجاری از طرح ملی ترابرد پذیری شماره‌های همراه مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کردند که علاوه بر ۱۹ موافقت اصولی صادر شده برای اپراتورهای مجازی تلفن همراه، سه موافقت اصولی دیگر نیز صادر شده است. به گزارش فاوانیوز، شرکت رفاه ایرانیان، مبنا و آسیاتک موفق شدند مانند ۱۹ شرکتی که پیش از این موافقت اصولی دریافت کردند، مجوز اولیه را دریافت کنند. 

مطلب پیشنهادی

کلاه‌برداری جدید در بازار تلفن همراه ایران
مراقب برخی سود‌جویی‌ها باشید!

قرار است به زودی شش پروانه در این زمینه صادر شود و به نظر می‌رسد تاکنون تنها شش شرکت موفق به انعقاد قرارداد همکاری با اپراتورهای موبایل شده‌اند. طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورهای موبایل تنها تا سوم آبان‌ماه فرصت خواهند داشت تا اولین قرارداد خود با اپراتورهای مجازی را منعقد کنند و تا سوم آذرماه نیز دومین قراردادشان را داشته باشند.

ایسوس

نظر شما چیست؟