Neffos C5 MAX به بازار آمد
TP-LINK مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی FULL HD را رونمایی و عرضه کرد
«تی‌پی‌لینک» یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه بی‌سیم در دنیا که چندی پیش با معرفی سه مدل از تلفن‌های هوشمند از سری Neffos ورود خود را به بازار تلفن همراه اعلام کرده بود، حالا تصمیم دارد این محصولات را در ایران به صورت آنلاین رونمایی و عرضه کند.

1606683296_1_0.gif

از مشخصات بارز نخستین تلفن‌های هوشمند TP-LINK، می‌­توان به سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه‌های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند اشاره کرد. ضمن اینکه توانمندی‌های این کمپانی در زمینه ارتباطات و شبکه نیز در این مدل از گوشی‌های هوشمندش نمود پیدا می‌کند.
اما نکته مهم در عرضه تلفن‌های هوشمند TP-LINK این است که این کمپانی  قصد دارد در کنار این محصولات، مجموعه‌ای کامل از کالاهای کاربردی را به خریداران ایرانی هدیه دهد. 
Neffos C5 MAX را می‌توان به نوعی پرچم‌دار خانواده نفوس دانست. قرار است به همراه یک دستگاه پاوربانک تی‌پی‌لینک 10400 mAh، یک عدد سیم‌کارت رایتل به همراه پنج گیگابایت اینترنت رایگان، یک عدد قاب محافظ رایگان و همچنین یک بسته آنتی‌ویروس کسپرسکی مجموعاً به ارزش 350 هزار تومان عرضه شود. به این ترتیب 200 نفر اولی که این مدل گوشی نفوس را خریداری کنند، محصول خود را به همراه این جوایز دریافت خواهند کرد که معادل 46 درصد ارزش این محصول 600 هزار تومانی است که در فروش اولیه با قیمت ویژه 550 هزار تومان ارائه می‌شود.

مطلب پیشنهادی

تی‌پی‌لینک سه مدل گوشی تلفن‌همراه به بازار ایران معرفی کرد
ورود سازنده تجهیزات شبکه به بازار موبایل؛

گفتنی است این تلفن هوشمند 147 گرمی، به پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek MT6753 قدرتمند به همراه دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با حافظه میکرو SD مجهز است. 
صفحه نمایش MAX  Neffos C5، 5.5 اینچ و فول‌اچ‌دی است. دوربین اصلی این پرچم‌دار تی‌پی‌لینک 13 مگاپیکسلی با دیافراگم باز f/2.0  است که این امکان را می‌­دهد تا در محیط‌های کم‌نور هم بتوان تصاویری درخشان به ثبت رساند. دوربین سلفی آن نیز تصاویری با وضوح پنج مگاپیکسل به ثبت می‌رساند. این گوشی هوشمند جدید دو اسلات سیم‌کارت دارد که هر دو اسلات از نسل چهار یا همان 4G/LTE پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب MAX  Neffos C5 خیال کاربر را از اتصال به اینترنت موبایل در هر شرایط و با هر اپراتوری آسوده می‌کند.
سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می‌گذارد. این محصول تأکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به‌کاررفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی‌شکل و تخت آن به ارمغان  می­‌آورد.
گفتنی است این محصول در ایران انحصاراً در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با قیمت حدوداً 550 هزار تومان به فروش می‌رسد.

درباره تی‌پی‌لینک
تی‌پی‌لینک رتبه نخست دنیا را در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی‌سیم (WLAN) دارد. این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده پیشرفته‌ترین محصولات برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیازهای شبکه و اینترنت مشتریان، کار و سرگرمی با کیفیت بالای خدمات شناخته می‌شود. فروش تی‌پی‌لینک در سال  2014  بالغ بر دو میلیارد دلار بوده است.

درباره نفوس
Neffos تلفن هوشمندی است شرکت تی‌پی‌لینک تولید آن را بر عهده داشته و نام آن از زبان یونانی به معنای ابر، گرفته شده است. نفوس تمرکز خود را بر ساخت یک زندگی از هر نظر هوشمندانه و کارایی آسان قرار داده و همواره به توسعه محصولات و به‌روز نگهداشتن آن‌ها می‌اندیشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟