یک هفته با سایت شبکه
۱۰ مطلب پربازدید این هفته سایت شبکه: از یافتن دزدان وای‌فای تا رفع کندی وای‌فای
به نظر می‌رسد این هفته را باید به نام شبکه‌های وای‌فای سند بزنیم. چون در میان ده مطلب پربازدید این هفته سه مطلب با محوریت وای‌فای حضور دارند. اپل هم با داشتن دو موضوع رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از شما دعوت می‌کنیم مهم‌ترین و پربازدیدترین مطالب این هفته سایت شبکه را در ادامه ببینید و بخوانید:

1606683296_1_0.gif

گجت‌هایی از سونی که قاتل گوشی تلفن همراه هستند!

شرکت سونی یکی از شرکت‌های حاضر در صحن نمایشگاه AT&T Expo در شهر سانفرانسیسکو بود و چند نمونه از دستگاه‌های مفهومی خود را به نمایش گذاشت. اگر بعضی از گجت‌های های‌تک که این روزها در اطراف‌مان وجود دارد شما را آزرده‌خاطر می‌کند، شاید سونی در آینده بتواند نظر مساعد شما را جلب کند.

دانلود کنید: با این اپلیکیشن دزدان وای‌فای‌تان را پیدا کنید!

نرم‌افزارهای موبایل زیادی برای یافتن افراد متصل به یک شبکه وای‌فای عرضه شده است ولی بیشتر این اپلیکیشن‌ها رابط کاربرپسندی ندارند یا اینکه مملو از تنظیمات و گزینه‌های سخت و نامفهوم برای کاربران عادی هستند. اما اپلیکیشن «کی به وای‌فای وصله» یک نرم‌افزار ایرانی برای کاربران اندروید با تنظیمات و روش کار ساده است.

تقویت‌کننده ارزان‌قیمت وای‌فای غیرالکتریکی

به تازگی دستگاهی ساخته شده که می‌تواند امواج بی‌سیم را پس از تقویت برای مصرف‌کننده‌ها ارسال کند. ZeusPro نام یک آمپلیفایر ساده و زیبا است که علاوه بر زیبابی، یک راهکار آسان و کم هزینه را برای تقویت امواج وای‌فای در منازل یا محیط کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

تماشا کنید: پیشرفت امپراطوری جدید اپل را ببینید!

در سال 2011 استیو جابز ایده تغییر مقر اصلی شرکت اپل را مطرح کرد. حالا پس از 4 سال، این شرکت که از سرمایه بسیار زیادی برخوردار است، در حال تکمیل امپراطوری خود در کوپرتینو ایالت کالیفرنیا است. در ادامه ویدئویی که به تازگی از مقر جدید شرکت اپل منتشر شده را ببینید.

۱۰ تقلب از روی دست کارآفرینان موفق میلیونر

کارآفرینان خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از دیگر افراد متمایز می‌سازند، خصوصیاتی که دید آن‌ها را به مسائل متفاوت می‌سازد تا با وجود همه خطرات و سختی‌ها همچنان به رویای خود بیاندیشند و در راه رسیدن به آن‌ سخت تلاش کنند. اگر شما هم به کارآفرینی علاقمند هستید و می‌خواهید طعم میلیونر شدن را بچشید، می‌توانید روش آن‌ها را الگوی کار خود قرار دهید.

شبکه وای‌فای شما به این ۵ دلیل کند است + راه‌حل

برای دو دهه است که اینترنت با زندگی ما اجین شده است، صرف‌نظر از تمام تغییرات و پیشرفت‎هایی که در فناوری صورت گرفته، یک چیز همچنان ثابت باقی مانده است و آن هم نوع و شیوه اتصالات است. وقتی صفحات وب باز نمی‎شوند، ویدیوها به درستی بافر نشده و دائم قطع و وصل می‎شوند یا ایمیل‎ها قصد باز شدن ندارند، تازه مشکلات و فشار عصبی کاربران اینترنت شروع می‎شود. در ادامه پنج مشکل رایج و راه حل برطرف کردن آن را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای کاربردی ساخت برنامه اندرویدی در ده روز

بدون شک در دنیای امروز، سیستم‌عامل اندروید جایگاه نخستین را دارد؛ سیستم‌عاملی که روی طیف گسترده‌ای از گجت‌ها نصب شده است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که این روند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و حداقل تا پنج سال آینده رقیبی جدی برای این سیستم‌عامل پیدا نخواهد شد. از سوی دیگر، امروزه طیف گسترده‌ای از محیط‌های توسعه نرم‌افزاری ویژه این پلتفرم آماده شده‌اند. در این میان، اندروید استودیو و ویژوال استودیو، دو ابزار مطرحی هستند که برای این منظور در اختیار کاربران قرار دارند.

مشخصات سه مدل پژو جدید ایران‌خودرو منتشر شد + گالری عکس

بد‌عهدی‌های شرکت پژو فرانسه در سال‌های گذشته زمینه‌ساز تحمیل خسارات فراوانی به ایران‌خودرو شد و همان موقع برخی از مدیران این خودروساز ایرانی، جایگاه شرکت فرانسوی پژو را به دیگر رقیبان سپردند. اما پس از رفع تحریم خودروسازی، پژو با جسارت فراوان از بازگشت به بازار خودروی ایران خبر داد. پس از رفت‌و‌آمدهای متعدد دست آخر قرار شد تا همکاری ایران‌خودرو با پژو از سر گرفته شود. حالا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد مشخصات دیگری از سه مدل سواری پژو منتشر شده است. طبق این آمار، تولید مدل‌های پژو 301، پژو 2008 و پژو 208 قطعیت یافت.

چرا این روزها حال اینترنت خوب نیست و پشت‌سرهم هک می‌شویم؟

اگر پیگیر اخبار فناوری و اینترنت بوده باشید، حتما متوجه شدید در دو ماه اخیر خبرهای افشای اطلاعات و رمزعبور و حساب‌های کاربران، هک سایت‌های ایرانی و از سرویس خارج شدن برخی سرورها و هاست‌ها و خبرهای دیگر از این دست مانند هک تلگرام و اپراتورهای تلفن همراه به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است.

استیو جابز با این نصیحت ساده نایک و اپل را نجات داد!

از کودکی به ما آموخته‌اند که منتظر فرصت‌ها باشیم و به هیچ عنوان آن‌ها را از دست ندهیم. فرصت‌ها ما را وسوسه می‌کنند و تمرکز ما را می‌گیرند. شاید بهتر است به جای آن که به دنبال فرصت‌های جدید باشیم، روی یک کار تمرکز کنیم و آن را با موفقیت به سرانجام برسانیم و به موقعیت‌های که ممکن است حواسمان را پرت کنند، نه بگوییم.

ایسوس

نظر شما چیست؟