معرفی اپلیکشین‌‌های حوزه بهداشت و درمان
دانلود کنید: با این اپلیکیشن نتیجه آزمایشات پزشکی را خودتان تفسیر کنید
اپلیکیشن "مرجع جواب آزمایش" شما را از نتایج اولیه آزمایش خود مطلع می‌‌کند. با این برنامه اندرویدی می‌توانید از نتایج اولیه آزمایشات رایج پزشکی مطلع شوید. بدیهی است آگاهی از نتیجه کامل و معتبر آزمایشات شما پس از رویت پزشک حاصل شده و با این اپلیکیش صرفاً می‌تواند نتایج اولیه آزمایشات شما را عرضه کند.

1606683296_1_0.gif

پزشکان مکرراً تاکید دارند که اگر افراد خواستار سلامتی هستند، باید نسبت به آزمایشات رایج سلامتی سالانه حساس بوده و حداقل دو بار در سال آزمایش دهند. البته بیشتر افراد از این دستور پیروی می‌کنند و آزمایشات را به صورت منظم پیگیری می‌کنند. اما شاید بردن جواب آزمایش برای پزشک و اطلاع از نتیجه آن برای برخی از افراد دشوار باشد.

دانلود کنید: با این اپلیکیشن نتیجه آزمایشات پزشکی را خودتان تفسیر کنید

با اپلیکیشن "مرجع جواب آزمایش" می‌توانید از نتایج اولیه آزمایش خود مطلع شوید. با این برنامه اندرویدی می‌توانید از نتایج اولیه آزمایشات رایج پزشکی مطلع شوید. بدیهی است آگاهی از نتیجه کامل و معتبر آزمایشات شما پس از رویت پزشک حاصل شده و با این اپلیکیش صرفاً می‌تواند نتایج اولیه آزمایشات شما را عرضه کند. 

در این برنامه توضیحاتی درباره انواع آزمایش‌ها و علایم و حروف اختصاری هریک و همچنین باز‌های نرمال هر آزمایش ارایه شده است و آزمایش‌هایی مانند خون، ادرار و مدفوع، تیروئید، بارداری، دیابت و پاپ اسمیر تشریح و قابل جواب‌دهی هستند. 

برنامه »مرجع جواب آزمایش» فقط ۲.۶ مگابایت حجم دارد و تا کنون بیش از ده هزار بار فقط از روی اپ‌استور کافه‌بازار دانلود شده است. 

دانلود اپلیکیشن "مرجع جواب آزمایش" مخصوص دستگاه‌های اندرویدی

 

 

=========================

شاید به این مطالب هم علاقه‌مند باشید:

ایسوس

نظر شما چیست؟