معرفی اپلیکیشن‌های شهری
دانلود کنید: اپلیکیشنی برای کنترل لحظه‌ای ترافیک تهران
امروزه آگاهی از وضعیت ترافیک خیابان‌های کلان شهرها بسیار اهمیت دارد و بدون شک هر راننده‌ای نیاز دارد تا از اوضاع ترافیک خیابان‌های شهر خود مطلع شود. تهران هم یکی از شهرهای بزرگ دنیا است که با چالش ترافیک روبرو است. در همین راستا شرکت "کنترل ترافیک تهران" اپلیکیشن "تهران ترافيك" را ارائه کرده که بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده و به صورت متناوب، وضعیت ترافیک خیابان‌های شهر تهران را به رانندگان و شهروندان تهرانی گزارش می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

"تهران ترافيك" اپلیکیشن کم حجمی است كه مخصوص گوشي‌هايی با سيستم‌عامل آندرويد (نسخه ۲٫۱ و بالاتر) و به صورت نقشه قابل به‌روزرسانی طراحي شده و مي‌تواند به صورت آنلاين، وضعيت ترافيك شهر تهران را گزارش دهد. این نرم‌افزار توسط شرکت کنترل ترافیک تهران عرضه شده و نقشه آن هر ۵ دقیقه یکبار به‌روزرسانی می‌شود.

از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به نمایش ترافیک با رنگ‌های مختلف سبز به معنای ترافیک روان، قرمز به معنای ترافیک سنگین و قهوه‌ای برای ترافیک بسیار سنگین اشاره کرد. همچنین این اپلیکیشن تمام نقشه‌های نمایش داده شده را به صورت خودکار ذخیره می‌کند و شما می‌توانید ترافیک شهر تهران را در ساعات مختلف با هم مقایسه کنید.

 

دانلود اپلیکیشن اندرویدی "تهران ترافیک" برای کنترل لحظه‌ای ترافیک شهر تهران

ایسوس

نظر شما چیست؟