اولین بازی ایرانی ورزشی
دانلود کنید: بازی «والیبال حرفه‌ای» ایرانی برای اندروید
امروزه صنعت بازی‌های ویدئویی رابطه تنگاتنگی با سخت‌افزارهای دسکتاپ داشته و این موضوع به ویژه در تلفن‌‌های هوشمند بیشتر نمود دارد. این باعث شده تا صنعت اپلیکیشن‌نویسی در جهان به جایگاه ممتازی دست یابد. بدون تردید شما هم در بیشتر مواقع به دنبال اپلیکیشن‌‌هایی هستید تا پس از نصب روی تلفن همراهتان، کارهای روزمره را با آن به سرانجام برسانید. اگر از طرفداران بازی‌های اندرویدی هستید و پس از برگزاری"لیگ جهانی والیبال" امسال، به جرگه دوستداران و علاقمندان به رشته والیبال پیوسته‌اید، می‌توانید یک بازی والیبال زیبا، خوش گرافیک و روان که ساخته جوانان ایرانی است را دانلود و از "بازی والیبال ایرانی" لذت ببرید.

1606683296_1_0.gif

بدون تردید بازی والیبال حرفه‌ای بهترین و جذاب‌ترین بازی اندرویدی ایرانی است که به دست برنامه‌نویسان توانمند ایرانی نوشته شده است. "استودیو بازی‌سازی هه‌ستی‌یاری" این بازی را ساخته و پس از انتشار در کافه‌بازر، توسط کاربران ایرانی به میزان 50 هزار بار دریافت و نصب شده است. امکان بازی دو نفره با استفاده از قابلیت وای‌فای گوشی تلفن همراه و وجود تیم ملی والیبال ایران از برجستگی‌های این بازی کاملاً ایرانی است. برای ورود به محیط بازی نیاز است تا ابتدا ثبت نام کنید تا وارد بازی شوید.

دانلود کنید: بازی "والیبال حرفه‌ای" ایرانی برای اندروید

از دیگر ویژگی‌های بازی اندرویدی "والیبال حرفه‌ای" می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- گیم پلی جذاب و روان
- بازی یک نفره برای سرگرم شدن
- آموزش بازی بصورت مرحله به مرحله
- دارای سالن تمرین برای تقویت خود
- شامل ۱۲ تیم برتر دنیا (نبود تیم ملی ایران بدلیل نداشتن مجوز)
- شروع مسابقات کاپ ۴ تیمی و ۸ تیمی (به صورت حذفی )
- شروع رقابت لیگ ۱۲ تیمی (به صورت گروهی)
- دو زبانه بودن بازی ( فارسی ، کوردی)
- گرافیک زیبا، فیزیک واقع گرایانه و کنترلر یک انگشتی
- دارای نمایش آمار کل تیم و معرفی بهترین بازیکن بازی و نمایش آمار تک تک بازیکنان در بازی
- امکان انتخاب تیم های به صورت تصادفی و دستی در مسابقات کاپ و رقابت لیگ
- اعمال شدن قوانین اصلی والیبال در حدالامکان
- امکان بازی در هر دوسمت زمین (مهمان و میزبان)
- امکان ذخیره بازی و ادامه آن

بازی والیبال حرفه‌ای با شماره مجوز 20113359 از رسانه ملی دیجیتال منتشر شده و در نسخه جدید برخی بروزرسانی‌ها چون اضافه شدن تیم ملی ایران، اضافه شدن تیم‌های استرالیا، چین، کانادا، کره جنوبی، اضافه شدن 4 توپ جدید میکاسا، اضافه شدن بخش بازیابی اکانت در قسمت ورود و رفع برخی از باگ‌ها صورت گرفته است. کاربران می‌توانند سئوالات خود درخصوص این بازی ایرانی را با پست الکترونیک hastiyari.gs@gmail.com در میان بگذارند.
 

دانلود بازی اندرویدی "والیبال حرفه‌ای" ایرانی از سایت مایکت

ایسوس

نظر شما چیست؟