کسب ۱۳ مقام و بهترین تیم
درخشش ربات‌های ایرانی در مسابقات روبوکاپ ۲۰۱۶ آلمان
بزرگ‌ترین و معتبرترین رقابت رباتیک جهان پس از ۳ روز رقابت تیم‌های قدرتمند جهان با کسب ۱۳ مقام برای کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در شهر لایپزیگ آلمان به پایان رسید. مرتضی موسی خانی، رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفته که پس از ۳ روز رقابت فشرده و نفس‌گیر، تیم‌های ایرانی موفق به کسب ۱۳ مقام در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان شدند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۶ مقام به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات دست یافت.

1606683296_1_0.gif

در مسابقات بخش دانش آموزی و در لیگ امدادگر سطح الف، تیم کاوش از دبیرستان نقش قلم رتبه دوم انفرادی را کسب کرده است. این تیم همچنین عنوان بهترین طراحی سخت افزار را نیز در این لیگ به خود اختصاص داده است. به گزارش مهر، در لیگ امداد فضای مشترک (co-space) دانش آموزی نیز عنوان بهترین ارائه فنی به تیم دبیرستان علامه طباطبائی (دوره اول) رسیده است. در مسابقات بخش بزرگسال یا دانشجویی نیز تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، موفق شد به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند.

در ربوکاپ آلمان، کاروان علمی ایران  13 مقام کسب کردند

به گفته رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران، در لیگ ربات شبیه‌ساز عامل امداد نیز در رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب مقام نخست، قهرمانی جهان را از آن خود کرد. تیم دبیرستان فرزانگان تهران نیز در این بخش به مقام دوم رسیده است. در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد در شاخه توسعه زیر ساخت، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باز هم به مقام نخست رسید. این تیم مقام اول بخش رقابت فنی را نیز به خود اختصاص داد.

در ربوکاپ آلمان، کاروان علمی ایران  13 مقام کسب کردند

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران اظهار داشته است در لیگ امدادگر واقعی، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اختلاف ۸ امتیاز پس از نماینده تایلند، نایب قهرمان شده است. این تیم در بخش رقابت فنی به مقام نخست دست یافت. موسی خانی افزوده است: "در لیگ فوتبالیست انسان نما (بزرگسال) تیم باسط پژوه به مقام نخست دست یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی تبریز پس از آلمان به مقام سوم رسید. همچنین در لیگ فوتبالیست انسان نما (سایز نوجوان) در بخش رقابت فنی، تیم دانشگاه امیرکبیر به مقام نخست این مسابقات رسید."

ایسوس

نظر شما چیست؟