تجربه اینترنت با سنگ‌ریزه‌های دریایی
14/11/1393 - 13:15
معرفی مودم روتر TP-Link M5350
طراحی اعجاب‌انگیز، نوآورانه و خلاقانه در این مودم کوچک که تداعی‌کننده سنگ‌ریزه‌های دریایی است، آن را برنده جوایزی همچون Reddot Design Award، جایزه طراحی iF و CES در سال 2013 و جایزه Engineering کرده است.

1606683296_1_0.gif

امروزه با پیشرفت فناوری، استفاده از اینترنت در هر مکانی برای کاربران امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. در این راستا، امکانات تازه‌ای برای دسترسی سریع و آسان به اینترنت، اطلاعات و داده‌های آن به وجود آمده که شبکه 3G از جمله آن‌ها است. مودم روتر M5350، دستاوردی شگرف از برند TP-Link، مجهز به شیار سیم کارت و کارت حافظه با پشتیبانی از Micro SD تا 32 گیگابایت و پهنای باند 3G  است که با استفاده از Hotspot، قابلیت به اشتراک‌گذاری اینترنت سیم کارت تا 10 کاربر و به صورت همزمان را امکان‌پذیر کرده است.

دکمه پاور در قسمت پایین و سمت راست و صفحه‌نمایش OLED در جهت مقابل و بالای دستگاه قرار گرفته است و امکان دید بصری بسیار خوبی از وضعیت کارکرد دستگاه از جمله قدرت سیگنال، نوع شبکه اینترنت (2G,3G)، فعال بودن Wi-Fi، تعداد کلاینت‌های متصل، تعداد پیامک‌های دریافتی خوانده نشده، وضعیت اتصال به اینترنت، مقدار شارژ باتری، اپراتور سیم کارت، حالت خودکار اتصال، مقدار دیتای در حال دریافت، مقدار دیتای در حال ارسال و کل داده‌های ارسالی و دریافتی را برای کاربران فراهم می‌سازد.سرعت دانلود و آپلود اطلاعات در مودم روتر M5350 به ترتیب 21.6 و5.76 مگابیت بر ثانیه است و مزیتی که نسبت به گوشی‌های هوشمند با قابلیت Hotspot دارد، مصرف کم باتری و امکان کنترل کاربران متصل به مودم است. طراحی اعجاب‌انگیز، نوآورانه و خلاقانه در این مودم کوچک که تداعی‌کننده سنگ‌ریزه‌های دریایی است، آن را برنده جوایزی همچون Reddot Design Award، جایزه طراحی iF و CES در سال 2013 و جایزه Engineering کرده است.

بدنه مقاوم این مودم ظاهری شبیه یک تکه سنگ تراشیده شده دارد که وزن کم و سادگی در حمل و نقل، استفاده از آن را در هرجایی ممکن می‌سازد و به همراه باتری داخلی 2000 میلی‌آمپری و مهیاسازی شرایط برای کار مداوم 7.6 ساعته با تمام توان و به دور از نگرانی اتمام شارژ، احساسی فراتر از رضایت را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. اگر برای اتصال به اینترنت خارج از محیط منزل و در سفر نیاز به همراهی مطمئن دارید که موجب آسودگی خاطر شما باشد، مودم روتر M5350 با گارانتی سازگار ارقام، گزینه‌ای در خور تفکر است. 

ایسوس

نظر شما چیست؟