18/01/1397 - 13:49
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از حداقل حقوق 97 تا کار در منزل
در هفته اول بعد از تعطیلات نوروزی خبر «جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 97» پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 97

شورای عالی کار در آخرین نشست خود در سال 1396 حداقل دستمزد ماهانه کارگران برای 30 روز کاری را یک میلیون و 114 هزار و 140 تومان تعیین کرد، اما میزان افزایش دستمزد سایر سطوح مزدی یعنی شاغلانی که بیش از حداقل حقوق (930 هزار تومان) دریافتی داشتند، به نیمه دوم فروردین‌ماه موکول شده است.

ادامه مطلب


چگونه یک کپی از اطلاعاتی که گوگل از ما جمع‌آوری کرده به دست آوریم؟

گوگل به کاربران اجازه می‌دهد یک کپی از هرگونه محتوایی که از آن‌ها به دست آورده و روی سرورهای این شرکت قرار گرفته است به دست آورند. شما نیز می‌توانید آرشیوی که گوگل از شما به دست آورده و اطلاعاتی که از شما در اختیار دارد را داشته باشید. در نتیجه پیش از آن‌که تصمیم بگیرد حساب کاربری خود در گوگل را بسته یا به سرویس دیگری مهاجرت کنید پیشنهاد می‌کنیم یک کپی از این اطلاعات را تهیه کنید.

ادامه مطلب


از این 10 اشتباه رایج برنامه‌نویسی دوری کنید تا موفق شوید

در این مقاله، 10 مورد از رایج‌ترین اشتباهات برنامه‌نویسی که ممکن است در زمان کدنویسی با آن‌ها روبه‌رو شوید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

ادامه مطلب


گلکسی اس 9 بخریم یا گلکسی اس 9 پلاس؟

پس از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ موسوم به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، دیری نپایید که راه این گوشی‌ها به ایران هم باز شود. اما با توجه به این که قیمت این گوشی‌ها هنوز تحت الشعاع حباب اولیه است، بهتر است برای خرید آن عجله نکنید و قبل از خرید یکی از آن‌ها، به این فکر کنید که کدام یک با نیازهای شما تناسب بیشتری دارد. به همین دلیل، در این مطلب به بررسی و مقایسه این دو گوشی با یکدیگر پرداخته‌ایم.
ادامه مطلب


بایدها و نبایدهای سئو که باید به آن‌ها توجه کنید

این روزها مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عوامل رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو چه مواردی هستند؟ کارشناسان و متخصصان حاضر در پنل همایش SMX East درباره آخرین یافته‌های خود بحث و تبادل نظر و ترفندهای کاربردی مفیدی جهت استفاده از این اطلاعات ارائه کردند.

ادامه مطلب


5 تنظیم پنهان فیسبوک که همین حالا باید آن‌ها را تغییر دهید

بحران فیسبوک در چند وقت اخیر حسابی خبرساز شده است. در حالی که برخی از کاربران با ساخت هشتک حذف حساب کاربری از فیسبوک به دنبال خروج از این شبکه اجتماعی هستند، در مقابل برخی دیگر به واسطه موقعیت شغلی خود همچون بازاریاب‌ها یا شرکت‌ها تجاری نمی‌توانند این‌کار را انجام دهند. این گروه از کاربران برای آن‌که اطمینان حاصل کنند حریم خصوصی آن‌ها در معرض خطر قرار نمی‌گیرد بهتر است چند تنظیم ناشناخته فیس‌بوک را پیکربندی کنند.

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم از مانیتور دوم به شکلی اصولی در ویندوز 10 استفاده کنیم؟

اغلب کاربران برای انجام کارهای خود از یک مانیتور استفاده می‌کنند، اما برنامه‌نویسان و گیمرها به خوبی می‌دانند که به‌کارگیری همزمان چند مانیتور تا چه اندازه می‌تواند بهره‌وری آن‌ها را افزایش داده و مهم‌تر از آن کار کردن با کامپیوتر را لذت بخش کند. اما برای آ‌ن‌که بتوانید از این قابلیت به بهترین شکل استفاده کنید لازم است تا به شکلی حرفه‌ای از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب


دانلود کنید: آخرین نسخه تلگرام X

در ارتباط با تلگرام ایکس و برتری‌های آن نسبت به تلگرام پیش از این صحبت کرده بودیم. با وجود برتری‌هایی که این اپ نسبت به اپ پایه تلگرام داشت، اما هنوز هم در آن می‌شد کاستی‌هایی دید. در نسخه جدید تلگرام ایکس، بخش اعظم این کاستی‌ها رفع شده‌اند و امکانات متعددی به آن اضافه شده است. برای آشنایی با این تغییرت و امکانات، همراه ما باشید.

ادامه مطلب


چگونه با استفاده از تلگرام گفتار را به متن تبدیل کنیم؟

یک راه حل ساده برای تبدیل صدا به نوشته تایپ شده وجود دارد که میتوانید به راحتی ویس خود را به نوشتار تبدیل کنید. در این مطلب استفاده از یک بات تلگرام را به شما آموزش می دهیم.

ادامه مطلب


هفت عدد از بهترین مشاغلی که اجازه می‌دهند از درون خانه کسب درآمد کنید

به دفتر کار خود می‌روید، از کارت شناسایی یا اثر انگشت برای ثبت زمان ورود استفاده می‌کنید، ساعت‌های کاری را شمارش می‌کنید و پس از سپری شدن زمان کاری دومرتبه کارت خود را در دستگاه می‌کشید و به خانه باز می‌گردید! آمارها نشان می‌دهند در کشورهای پیشرفته همچون ایالات متحده دست کم 53 میلیون آمریکایی این‌کار را انجام نمی‌دهند، به عبارت دقیق‌تر 34 درصد از نیروی کار ساکن در ایالات متحده تمایلی ندارند به سبک سنتی کار کنند.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟