05/12/1396 - 13:34
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از عمر یک مرکز داده تا دینگ!
در هفته گذشته مطلب «چگونه عمر یک مرکز داده را افزایش دهیم؟» پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب دیگری چون معرفی کانال تلگرام، ترفند، موفقیت، بررسی اپلیکیشن، خودرو و اسکار نیز در لیست پربازدیدها قرار گرفتند. در ادامه نگاهی میکنیم بر مطالب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

چگونه عمر یک مرکز داده را افزایش دهیم؟

مراکز داده نیز همانند انسان‌ها مریض می‌شوند و از برخی حوادث و بیماری‌های ناگهانی رنج می‌برند. همان طور که انسان‌ها مدام نیاز به هوا و گردش خون دارند، آن‌ها هم به انرژی، قدرت محاسباتی و خنک‌کنندگی بیشتر نیاز دارند. هر وقفه‌ای می‌تواند عمر یک مرکز داده را کوتاه‌تر کند. آن‌ها نیاز به کمک‌های اضطراری، جراحی و زمان‌های طولانی مراقبت دارند. به همین دلیل، اپراتورها باید به طور شبانه‌روزی و مستمر علائم حیاتی مراکز داده را بررسی و زیر نظر داشته باشند.

ادامه مطلب


کانال‌های منتخب اپلیکیشن و بازی اندروید در تلگرام

در این مطلب قصد داریم کانال‌های منتخب اپلیکیشن و بازی اندروید در تلگرام را معرفی کنیم.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: 5 ساعت هوشمند برتر سال 2018

ساعت‌های هوشمند گجت‌هایی هستند که میزان فروش آن‌ها روز به روز در حال افزایش است و هر روز به تعداد کاربران آن‌ها افزوده می‌شود. اما به نظر شما در حال حاضر بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار کدامند؟ در ادامه این مطلب 5 ساعت هوشمند برتر سال 2018 (تا به امروز) را به شما معرفی می‌کنیم. 

ادامه مطلب


دیوار آتش‌ها چگونه مى‌توانند از شبکه‌ها و سامانه‌هاى کامپیوترى محافظت کنند؟

اینترنت فضای جالب و شگفت‌انگیزی برای اکتشاف است و بدون شک یکی از دستاوردهای بزرگ بشریت به شمار می‌رود. در واقعیت وب تشکیل شده از سرورها و روترهای فراوانی است که بزرگ‌ترین شبکه را ساخته‌اند. سؤال اینجا است که چطور امنیت این دنیا و اطلاعات موجود در آن تأمین می‌شود؟ چه کسانی باید امنیت اینترنت را تأمین کنند؟ و به چه ابزارهایی برای این کار نیاز دارند؟ سازمان خاصی وجود ندارد که مسئولیت امنیت اینترنت را بر عهده داشته باشد. حفاظت از دروازه‌های اینترنت جزء یکی از مشاغلی است که متخصصان این حوزه با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی مانند روتر، سوئیچ، سیستم ‌عامل، اپلیکیشن و دیوارآتش آن را اجرا می‌کنند. در این مقاله صحبتمان را به طور خاص روی دیوارآتش متمرکز می‌کنیم.

ادامه مطلب


آموزش انتقال تمام اطلاعات گوشی اندرویدی قدیمی به جدید

شاید شما هم به تازگی یک گوشی اندرویدی جدید خریداری کرده باشید و این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چگونه می‌توانید تمام اطلاعات گوشی اندرویدی قدیمی خود را به گوشی اندرویدی جدیدتان منتقل کنید! ما در این مقاله قصد داریم یک روش بسیار مناسب و کارآمد را بدین منظور خدمتتان شرح دهیم. 

ادامه مطلب


در تلگرام فال حافظ بگیرید و گشتی در دیوان اشعار بزرگان بزنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که به ادبیات کلاسیک علاقه دارید، می‌دانید که حمل دیوان‌های شاعران قدیمی و به همراه داشتن آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. البته امروزه به لطف اینترنت می‌توان در هر لحظه و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، اشعار مورد علاقه خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب


بررسی تاکسی اینترنتی دینگ + دانلود

پس از موفقیت چشمگیر تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی در شهرهای بزرگ ایران، شرکت‌های دیگری هم تصمیم به ورود به این بازار پر رونق گرفتند.

ادامه مطلب


چرا مدیران شوخ‌طبع مدیران بهتری هستند

شوخ‌طبعی یک ابزار کم‌هزینه برای جذب کارمندان و ایجاد فرهنگ مقاومت در برابر ناملایمات است. ابزاری که بسیاری از مدیران باید روی آن کار کنند.

ادامه مطلب


ویدئو: 5 انیمیشن نامزد شده در اسکار 2018

در بخش «بهترین انیمیشن» در اسکار 2018 پنج مورد انتخاب شده‌اند که برای آشنایی شما با آنها، بخش‌هایی از آنها را در قالب یک کلیپ به شما تقدیم می‌کنیم.

ادامه مطلب


موتور توربوشارژ چیست؟

در 27 آبان 96 شرکت ایران خودرو اعلام کرد پیش فروش خودرو دنا پلاس توربو شارژر را از 29 آبان آغاز خواهد کرد تا این خودرو جایگزین پروژه نیمه‌شکست خورده سمند سورن توربو شارژر گردد. برای اینکه بتوانم این خودرو جدید که تحویل اولین سری اول دعوتنامه آن در 24 دی 96 انجام شد را بهتر معرفی کنم، لازم دیدم قصور ایران خودرو در عدم معرفی سیستم توربو را جبران و در آغاز توضیحی در مورد چیستی موتور توربو شارژر به شما عزیزان تقدیم کنم. سپس در مقاله دیگری که بخش دوم این مقاله محسوب می‌شود، به بررسی دنا پلاس توربو شارژر خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب


همچنین مطالب زیر هم از دیگر مقالات خوب و پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته بودند:

نگاهی به دنا پلاس توربو شارژر

تفاوت حذف حافظه کش و حذف دیتای اپلیکیشن‌ها چیست؟

چگونه گوشی اندرویدی را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل کنیم؟

React و React Native دو چهارچوب شگفت‌انگیز جاوااسکریپتی

چگونه قابلیت Recycle Bin را به گوشی اندرویدی خود اضافه کنیم؟

ویدئو: معرفی بهترین فیلم‌های سال در اسکار 2018 در قالب یک کلیپ (بخش دوم)

 

ایسوس

نظر شما چیست؟