28/11/1396 - 13:55
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از اشتراک‌گذاری بی‌سیم تا اسکار و دنا
در هفته گذشته مطالب سایت شبکه بسیار متنوع و جذاب بودند اگر فقط به موضوعات مطالب پربازدید نگاهی بیاندازیم می‌توان به آموزش شبکه، گوشی، معرفی کانال تلگرام، ترفند‌های اندروید، ترفند جیمیل، مقالات تحلیلی، اسکار و خودرو اشاره کرد. در ادامه مروری می‌کنیم بر پربازدیدترین مطالب سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

با این تکنیک به شکل بی‌سیم داده‌ها را میان کامپیوتر و گوشی به اشتراک‌ بگذارید

به اشتراک‌‌گذاری داده‌ها میان کامپیوتر شخصی و گوشی اندرویدی به یکی از نیازهای اصلی ما تبدیل شده است. ما در اغلب موارد با کامپیوتر شخصی یا گوشی خود اطلاعاتی تولید می‌کنیم که در نظر داریم با کمترین زحمت ممکن این اطلاعات را میان دستگاه‌های مختلف به اشتراک قرار دهیم. ما در این مقاله به شما یک راهکار ساده برای انجام اینکار را نشان می‌دهیم.

ادامه مطلب


معرفی کانال تلگرام: 10 کانال‌ کاریابی و استخدام

شغل و کاریابی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها افراد جامعه به‌خصوص جوانان است. در ادامه به معرفی برترین کانال‌های کاریابی و استخدام تلگرام می‌پردازیم با امید این‌که از این طریق بتوانید شغل ایده‌آل خود را به دست آورید.

ادامه مطلب


نوکیا 6 در برابر نوکیا 6!

نوکیا به بازار موبایل بازگشته است و تمام آن‌هایی که با گوشی‌های این برند خاطره دارند، منتظرند این شرکت یک گوشی با ارزش خرید بالا تولید کند تا دوباره صاحب یک نوکیا شوند. با گذشت حدود دو سال از بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند، باید دید آیا این شرکت توفیقی در دلربایی از خریداران داشته است یا نه؟ در این مطلب به بررسی نسخه جدید نوکیا 6 و مقایسه آن با نوکیا 6 2018 پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب


چرا سرعت اینترنت من ناگهان دچار افت شده است؟

در مقالات مختلفی که تاکنون برای شما آماده کردیم راهکارهایی را معرفی کردیم که به شما کمک می‌کنند سرعت اینترنت کابلی، وای‌فای یا اینترنت موبایلی خود را افزایش دهید. اما در این مقاله می‌خواهیم به بررسی دلایلی بپردازیم که باعث می‌شوند سرعت اینترنت شما کاهش پیدا کنند. درست است که در بعضی موارد مشکل کندی اینترنت از طرف شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی است، اما همیشه این‌گونه نیست و علل دیگری در این زمینه نقش دارند.

ادامه مطلب


بهترین برنامه‌های فیلم‌برداری Slow Motion (صحنه آهسته) با گوشی اندرویدی

اگر کاربر اندروید هستید و در نظر دارید بر مبنای تکنیک فیلم‌برداری صحنه آهسته موسوم به اسلوموشن فیلم‌های جذابی را با گوشی خود ضبط کنید، به برنامه‌های حرفه‌ای که در این زمینه وجود دارد نیاز دارید. ما در این مقاله گلچینی از بهترین برنامه‌های اندرویدی که برای این منظور وجود دارند را برای شما آماده کرده‌ایم.

ادامه مطلب


به‌همین سادگی تمام ایمیل‌های مزاحم در جیمیل را بلاک کنید

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران صندوق‌های پستی از جمله جیمیل را کلافه می‌کند ایمیل‌های مزاحم است. لزوما این ایمیل‌ها همیشه اسپم نیستند بلکه گاهی ممکن است تصمیم داشته باشید تا ایمیل‌های یکی از مخاطبان یا شرکت‌های مشهور را بلاک کنید. جیمیل برای رسیدن به‌این هدف راه‌کار بسیار ساده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با ماه همراه باشید.

ادامه مطلب


مهندسی کامپیوتر چه چیزی نیست؟!

اغلب ایرانیان با معنای کلمات «مهندسی» و «مهندس» آشنا هستند. در این مطلب می‌خواهیم ـ برخلاف رویه متداول ـ ببینیم «مهندسی کامپیوتر» چه چیزی نیست! بنابراین، با کسر کردن آنچه نیست از آنچه در ذهن خود دارید، امیدواریم مفهومی که باقی می‌ماند به واقعیت رشته «مهندسی کامپیوتر» نزدیک‌تر باشد.

ادامه مطلب


اولین اقدام شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار چیست؟

آیا شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید کسب و کار جدیدی برای خود راه‌اندازی کنید؟ یا ایده‌های جدیدی برای خلق چیزهای تازه به ذهنتان می‌رسد؟ برای آن که بتوانید این مسیر را با موفقیت طی کنید بهتر است قدم‌های اولیه را محکم، با تفکر و پیش‌بینی شده بردارید. آشنایی با این مسیر به شما کمک می‌کند تا با دید بهتری اقدام به راه‌اندازی کسب و کار جدید خود نمایید.

ادامه مطلب


ویدئو: نامزدهای بهترین بازیگر زن در اسکار 2018 به صورت تصویری

نودمین جایزه آکادمی یا اسکار 2018 شامل 24 بخش است که در هر بخش 5 نامزد معرفی شده‌اند. در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن نیز 5 بازیگر زن انتخاب شده‌اند که در این کلیپ می‌توانید بخش‌هایی از هنرنمایی آنها را ببینید.

ادامه مطلب


مقایسه خودروی دنا با دنا پلاس

خودروی دنا پلاس بتازگی وارد بازار ایران شده‌ است که در بدو ورود با انتقادات و تحسین‌های بسیاری روبه‌رو شد. بسیاری بر این باورند که دنا پلاس همان دنا است با اندک تغییرات کوچک. عده‌ای نیز این تغییرات را چشم‌گیر می‌دانند. در این مطلب قصد داریم شباهت‌ها و تفاوت های دنا را با دنا پلاس مقایسه کنیم. آیا دنا پلاس همان دنا است؟

ادامه مطلب


همچنین مطالب زیر هم از دیگر مقالات خوب و پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته بودند:

معرفی کانال تلگرام: برنامه‌نویسی اندروید

معرفی طرح جدید شاتل: ADSL روی گوشی همراه

گوشی اندرویدی را اورکلاک کنید و به حداکثر کارایی 

آموزش عکسبرداری: چگونه با گوشی از آتش‌بازی عکس حرفه‌ای بگیریم؟

ویدئو: معرفی بهترین فیلم‌های سال در اسکار 2018 در قالب یک کلیپ (بخش اول)

 

ایسوس

نظر شما چیست؟