21/11/1396 - 13:00
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از بلاک‌چین تا اسکار!
پربازدیدهای هفته گذشته سایت شبکه بسیار متنوع بودند. از زندگی‌نامه یک مرکز داده گرفته تا سانتافه و اسکار! در ادامه نگاهی می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

داستان زندگی یک مرکز داده؛ ساخت، نگهداری و پایان کار

مراکز داده هم مانند انسان‌ها عمر مشخصی دارند و چندین مرحله تولد، رشد، جوانی، میان‌سالی، پیری و مرگ را پشت ‌سر می‌گذارند. ممکن است مراحل بارداری یک مرکز داده طولانی و بسیار سخت باشد و زایمان دردناکی داشته باشد، ولی پس از آن یک زندگی طولانی و مفید را تجربه کند. مراکز داده مانند انسان‌ها پس از تولد از یک مرحله وارد مرحله دیگری از زندگی می‌شوند، با افراد مختلف روابط چندگانه‌ای برقرار می‌کنند و یک مشارکت پایدار با صاحبان و مشتریان خود دارند. آن‌ها ممکن است بخشی از یک خانواده بزرگ‌تر باشند یا فرزندانی به دنیا بیاورند و درنهایت آن‌ها را از خود دور کنند و مجبور به جدایی شوند.

ادامه مطلب


جدول مقایسه تعرفه اینترنت یک‌ماهه اپراتورهای همراه - بهمن 96

بعد از بررسی تعرفه اینترنت همراه روزانه و هفتگی، نوبت به تعرفه یک‌ماهه می‌رسد. برای مشاهده جدول مقایسه تعرفه اینترنت یک‌ماهه اپراتورهای همراه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


زنجیره بلوکی چیست، چگونه کار می‌کند و چرا جهان ما را متحول خواهد ساخت؟

در این نوشتار از نحوه کارکرد زنجیره بلوکی خواهیم گفت و این‌که چطور موجب تحول جهان اقتصادی گشته است و در آینده چه تحولات دیگری را رقم خواهد زد.

ادامه مطلب


دانلود نسخه جدید تلگرام 4.8 با قابلیت استریم ویدیو و حالت شب

در آپدیت جدید تلگرام قابلیت استریم ویدیو و موزیک، حالت شب خودکار و لاگین در سایت‌ها به کمک تلگرام به این پیام رسان محبوب اضافه شده است.

ادامه مطلب


آیا ثروتمندتر شدن شرکت‌های بزرگ فناوری به‌معنای مرگ تدریجی استارت‌آپ‌ها است؟

شرکت‌های نوپا در صنعت فناوری توان رقابت با شرکت‌های بزرگ و ثروتمندی مانند فیسبوک و آمازون را ندارند، زیرا آن‌ها با شبیه‌سازی محصولات استارت‌آپ‌ها قدرت و ثروت خود را افزایش می‌دهند. شرکت‌های بزرگ می‌توانند در مدت زمان کوتاهی نمونه محصولات جدیدی را ایجاد کنند و قدرت خود را بیش از پیش به‌ رخ دیگران بکشند، همین موضوع باعث شده است تا فضای رقابت برای شرکت‌های نوپا بسیار دشوار شود.
ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم در اندروید فایل‌ها را رمزنگاری و رمزگشایی کنیم؟

همان‌گونه که اطلاع دارید، داده‌ها در فایل اکسپلورر اندروید به شکل غیر رمزنگاری شده ذخیره‌سازی می‌شوند. از این رو، همواره این احتمال وجود دارد که داده‌های شما به سرقت بروند. اما نگران نباشید ما در این مقاله یک راهکار جالب امنیتی را معرفی می‌کنیم که از طریق آن قادر خواهید بود فایل‌های خود را رمزنگاری و رمزگشایی کنید. این تکنیک به ویژه زمانی که گوشی خود را گم می‌کنید خیال شما را آسوده می‌کند که فایل‌ها و عکس‌های شخصی شما به راحتی در اختیار افراد سودجو قرار نگرفته و در فضای مجازی منتشر نخواهند شد.

ادامه مطلب


اگر می‌خواهید کسب‌وکار تازه‌ای شروع کنید حتما با این 5 نفر ملاقات کنید

اگر دنبال کسب‌وکار تازه‌ای هستید علاوه بر داشتن یک ایده خوب، مدل کسب‌وکاری ایده‌آل و سرمایه‌گذار حتما باید با 5 نفر ملاقات کنید. ملاقات و آشنایی با این 5 نفر می‌توانید در کسب موفقیت شما در کسب‌وکاری که راه‌اندازی کرده‌اید نقش مهمی را ایفا کند.

ادامه مطلب


چگونه اعلان‌ها و پیام‌ها را به شکل متمایز در اندروید دریافت کنیم؟

بدون شک سیستم اطلاع‌رسانی اندروید یکی از بهترین قابلیت‌های این سیستم‌عامل است. اما کاربران اندروید می‌توانند نحوه نمایش اعلان‌ها و همچنین دریافت پیام‌ها را سفارشی‌تر از حالت پیش‌فرض کنند. به‌طوری که اعلان مربوط به هر پیام متنی به شکل متمایز از سایر پیام‌ها دریافت شود. برای این منظور شما به برنامه Converbration نیاز دارید.

ادامه مطلب


ویدئو: معرفی نامزدهای اسکار 2018 در بخش بهترین کارگردانی

نودمین جایزه آکادمی یا همان اسکار 2018 در تاریخ 13 اسفند (4 مارس) برگزار خواهد شد. برای هر یک از 24 بخش این مراسم، 5 نامزد معرفی شده است. در این مطلب نامزدهای بهترین کارگردانی معرفی و بخش‌هایی از فیلم‌های آنها قرار گرفته است.

ادامه مطلب


نگاهی به هیوندای سانتافه 2019

سرانجام نسل چهارم سانتافه (2019) معرفی شد و عکس های رسمی کاملا واضح آن منتشر شد.
ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟