رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نصر تهران
02/10/1396 - 17:23
شفافیت و امنیت لازمه انتخابات الکترونیکی صنف
پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

1606683296_1_0.gif

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، بهناز آریا، رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری الکترونیکی انتخابات هیات مدیره سازمان در پنجمین دوره آن، قطعا همچون دوره های پیشین بر شفافیت محض استوار است.

آریا با تاکید بر اینکه برگزاری الکترونیکی انتخابات نیازمند همراهی صنف است، ادامه داد: آینده برگزاری انتخابات در سراسر جهان,  همچون سایر فرایندها به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته است . بنابراین نیاز است تلاش کنیم  تا انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای هم در این مسیر حرکت کند  که بدون شک انجام آن، همراهی کل صنف را می طلبد.

او در این رابطه گفت: نگاهی که تاکنون به برگزاری الکترونیکی انتخابات در کشورمان وجود داشته  نگاهی منتقدانه بوده اما سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان خانه صنفی پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش می کند تا بتواند برای اولین بار یک انتخابات کاملا شفاف را مبتنی بر اصول دموکراسی  و با ابزارهای فناوری برگزار کند.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ادامه داد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی دستاوردها و چالش های خودش را دارد اما مکانیزم های امنیتی لازم برای سنجش صحت و سقم نتایج انتخابات الکترونیکی سازمان پیش بینی شده  است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

آریا درخصوص برگزاری این دوره انتخابات سازمان گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات سازمان در پنجمین دوره تنها یک آغاز است تا در رویدادهای انتخابی بعدی سازمان نظام صنفی رایانه ای به بستر و بلوغ مناسب برسیم.

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران امسال در شاخه های شرکت ها، فروشگاه ها، مشاوران و همچنین بازرس،  روز پنج شنبه  هفتم دی ماه 96در تالار دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟