25/09/1396 - 12:25
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از کتاب بیت‌کوین تا ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایلی
در هفته گذشته کتاب الکترونیکی همه‌چیز درباره بیت‌کوین پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب :راهنمای خرید و ترفندهای کاربردی شبکه، کامپیوتر، موبایل و تلگرام از دیگر پربازدیدهای سایت شبکه بودند.

1606683296_1_0.gif

رایگان دانلود کنید: کتاب الکترونیکی همه‌چیز درباره بیت‌کوین

شاید جالب‌ترین، عجیب‌ترین و کمی هم حسرت‌ برانگیزترین اخبار این روزها خبر افزایش ارزش بیت کوین باشد. از این روی سایت شبکه با انتشار کتاب "همه‌چیز درباره بیت‌کوین" نگاهی اجمالی دارد بر چگونگی پيدايش، تاريخچه و مجموعه مقالاتی به‌منظور آشنايی هر چه بيشتر با بيت‌کوين و بلاک‌چين.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های ارزان بازار کدامند؟

اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه را دارید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین گوشی‌های ارزان بازار را در اختیارتان قرار دهیم.

ادامه مطلب


با این ترفند ساده به‌راحتی فایل‌های مهم‌تان را داخل گوگل درایو مخفی کنید

از حالا به‌بعد می‌توانید با استفاده از یکی از ویژگی‌های جالب گوگل درایو فایل‌های محرمانه خود را داخل آن مخفی کنید.

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم از ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایلی برای افزایش سرعت اینترنت استفاده کنیم؟

اگر به دنبال آن هستید تا سرعت اینترنت خود را افزایش دهید، این شانس را دارید تا اینترنت موبایلی و وای‌فای را با یکدیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. ما در این مقاله به شما راهکار ساده‌ای را نشان می‌دهیم تا از طریق آن بتوانید بسته‌های داده‌ای را به راحتی از اینترنت دریافت کنید.

ادامه مطلب


با این ترفند ساده از پر شدن حافظه تلگرام جلوگیری کنید!

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که در بازه‌های زمانی مختلف با مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام رو به رو می‌شوند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. دلیل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام با پر شدن، یا به عبارت بهتر زیاد شدن حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه این برنامه ارتباط مستقیم دارد. 

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم دستگاه‌هایی که به وای‌فای متصل شده‌اند را با اسمارت‌فون پیدا کنیم؟

اگر اینترنت پر سرعتی در اختیار دارید، اما به ناگاه مشاهده کردید دچار افت سرعت شده‌اید، این احتمال وجود دارد که شخصی بدون اجازه شما از شبکه وای‌فای در حال استفاده است. برای شناسایی این مشگل باید تک به تک دستگاه‌های متصل به وای‌فای را مورد بررسی قرار دهید که این کار فرآیند خسته‌کننده‌ای است. در این مقاله راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنیم تا به سادگی از طریق گوشی خود این دستگاه‌های متصل را شناسایی کنید.

ادامه مطلب


فایل پنهان و چند گیگابایتی Hiberfil.sys در ویندوز 10 چیست و چطور حذف می شود؟

اگر کامپیوتر خود را برای فایل‌های بزرگ اسکن کنید، بدون شک با فایلی به نام hiberfil.sys روبرو خواهید شد. فایل بسیار بزرگی که ویندوز مسئول ساخت آن است و به منظور اداره کردن وضعیت خواب زمستانی در ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما خواب زمستانی در ویندوز چیست؟ آیا همه کاربران نیاز دارند چند گیگابایت از فضای هاردیسک یا SSD خود را به این فایل اختصاص دهند؟

ادامه مطلب


با یکی از این سه روش به‌راحتی قفل گوشی آیفون را باز کنید

اگر از کاربران گوشی‌های آیفون هستید حتما گاهی با مشکل مربوط به بازکردن قفل گوشی برخورد کرده‌اید. در این‌جا سه روش برای بازکردن قفل گوشی‌های آیفون 4 یا 4S، آیفون 5 یا 5S و آیفون 6 یا 6S را برای علاقه‌مندان و کاربران این مدل گوشی‌ها ارائه می‌کنیم.

ادامه مطلب


با روش جدید مدیریت دانلودها در تلگرام 4.6 آشنا شوید!

تلگرام به تازگی آپدیت جدیدی را منتشر ساخته و به موجب آن تغییرات کوچکی را هم ارائه کرده است. یکی از اصلی‌ترین تغییرات آپدیت تلگرام 4.6 مربوط به تغییر روش مدیریت دانلودها می‌شود. در ادامه این مطالب به طور دقیق شما عزیزان را با روش جدید مدیریت دانلود در جدیدترین نسخه تلگرام آشنا می‌کنیم.

ادامه مطلب


تمام اپ‌های غیرضروری را از روی دستگاه‌ اندرویدی پاک کنید (بدون روت کردن)

بسیاری از برنامه‌های از پیش نصب شده روی اندروید بلااستفاده هستند. این برنامه‌ها هم باعث کند شدن دستگاه می‌شوند و هم حافظه زیادی را اشغال می‌کنند. در این مقاله، ترفندی را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم که با استفاده از آن می‌توانید بدون روت کردن اندروید تمام اپ‌های اضافی و بدون استفاده را به‌طور کامل از روی دستگاه‌تان پاک کنید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟