11/09/1396 - 12:40
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از 4G تا جاسوس هوشمند!
در هفته گذشته مطالب آموزشی و برنامه نویسی پربازدیدترین مقالات سایت شبکه بودند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

شبکه‌های LTE و 4G چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

تا به حال این سوال برای‌ شما پیش آماده است که در زمان اتصال به اینترنت از طریق گوشی همراه کاراکترهایی همچون H، H+، 4G و.... که در بالای گوشی مشاهده می‌کنید چه معنایی می‌دهند؟ اساسا چه تفاوتی میان 4G و LTE وجود دارد؟ آیا این دو سرویس یکسان هستند؟


چگونه می‌توانیم فایل‌ها را از یک فلش خراب بازیابی کنیم؟

دلایل بسیاری برای خرابی داد‌ه‌ها وجود دارد، از ویروس‌ها گرفته تا درایوی که ناخواسته در زمان اتصال به درگاهی شناخته نمی‌شود. اما راهکارهایی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد داده‌ها را تا حد امکان از یک درایو یو‌اس‌بی معیوب بازیابی کنید.


راهنمای خرید بهترین دوربین‌های عکاسی جیبی

اگر تمایل دارید یک دوربین عکاسی با کیفیت و با ابعاد کوچک خریداری کنید که به سادگی قابل حمل و نقل بوده و در عین حال عکس‌برداری با آن به شکل حرفه‌ای انجام شود، این راهنمای خرید را از دست ندهید. در این مقاله لیستی از بهترین دوربین‌های عکاسی جیبی (کامپکت) را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. 


گزارش تصویری: گشتی در دومین نمایشگاه خودرو تهران

دومین نمایشگاه خودرو تهران تا تاریخ 10 آذر در محل نمایشگاه آفتاب تهران دایر می‌باشد. در ادامه با شبکه همراه باشید و گشتی در میان خودروهای این نمایشگاه بزنید.


21 دلیل تا یکی از این زبان‌ها را بیاموزید: پایتون، هادوپ یا R

هرچه اهمیت تجزیه و تحلیل بزرگ داده‌ها در شرکت‎های SaaS (نرم‌افزار به‌عنوان خدمات) بیشتر می‎شود، رقابت برای دستیابی به سطوح جدید و بی‎سابقه در آن‌ها نیز بیشتر می‎شود. با فرصت‎های شغلی گوناگون فراهم شده و حقوق و مزایای قابل ملاحظه آن، تحلیلگران بزرگ داده‌ها در مرتبه بالایی از پرستيژ کاری، امنیت شغلی و درآمد قرار گرفته‎اند. شما نیز اگر خود را به یک گواهی‌نامه علوم داده مجهز کنید، شاید بتوانيد از این مزایا برخوردار شوید. اما اگر شما با این حوزه آشنا نباشید چه؟ از کجا شروع می‎کنید؟ چه چیزهایی را برای شروع باید یاد بگیرید تا بتوانيد به دنیای علوم داده قدم بگذارید؟ ما این پرسش‎ها را با متخصصان این صنعت مطرح کردیم و آن‌ها نیز یک جواب نسبتاً مشخص به ما دادند؛ هادوپ،R و پایتون. یادگیری این زبان‎ها برای وارد شدن به این صنعت ضروری است. چرا؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم چرا شما باید امسال اولويت اول خود را به یادگیری آن‌ها اختصاص دهید.


سرور ذخیره‌ساز کلاود شخصی خودتان را بسازید

بسیاری از کاربران به‌دنبال فضای ذخیره‌ساز کلاود رایگان هستند. اما پیشنهاد ما به شما این است که از کامپیوتر شخصی خود به‌عنوان یک سرور ذخیره‌ساز با فضای نامحدود استفاده کنید. سروری که از هر نقطه از جهان در دسترس شما قرار خواهد داشت و مهم‌تر از آن برای دسترسی به حجم بیشتر مجبور نباشید هزینه‌های گزافی را متحمل شوید. این مقاله به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به چنین فضای شگفت‌انگیزی دسترسی داشته باشید.


کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید او را دریافت می‌کنند؟

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد آپدیت اندروید او (Android Oreo) را برای اسمارتفون‌های متعددی از سری محصولات خود منتشر سازد. با این حال هنوز زمان دقیق انتشار آپدیت اندروید او برای گوشی‌های سامسونگ مشخص نیست. 


14 منبع آموزشی رایگان و کاربردی برای یادگیری زبان پیتون

پیتون به عنوان یک زبان چند منظوره امکانات متعددی را در زمینه توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب و دسکتاپ در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد. ترکیب نحوی ساده، مختصر بودن دستورات و انعطاف‌پذیری پیتون در زمان کار با بزرگ داده‌ها باعث شده است تا پیتون به انتخاب اول برنامه‌نویسان تبدیل شود.


چگونه از جاسوسی از طریق تلویزیون هوشمند خود جلوگیری کنیم

با اضافه شدن فناوری‎های پیشرفته جدید به تلویزیون‎ها توسط توسعه دهندگان و تولیدکنندگان، تلویزیون‎های هوشمند بسیار هوشمندتر می‎شوند. تمام قابلیت‎ها و امکانات موجود در تلفن‎های هوشمند به تلویزیون‎های هوشمند نیز اضافه شده‎اند، بنابراین خطراتی که سایر دستگاه‎های شما را تهديد می‎کند در مورد تلویزیون شما نیز صادق است. یکی از مهمترین آنها نقض حريم خصوصی و جاسوسی از طریق دوربين تعبیه شده در تلویزیون‎های هوشمند است.


با این تکنیک گوشی اندرویدی خود را به ماوس و صفحه‌کلید تبدیل کنید

\

شاید از دیدن تیتر فوق تعجب کرده‌اید، اما این حرف درست است. اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که یک گوشی اندرویدی در اختیار دارند و از طرفی از یک کامپیوتر مبتنی بر پردازنده اینتل استفاده می‌کنید، این شانس را دارید تا دستگاه اندرویدی خود را به یک ماوس و صفحه‌کلید از راه دور تبدیل کنید. مقاله فوق با این تکنیک نوشته شده است!

ایسوس

نظر شما چیست؟