از امروز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران
05/08/1396 - 14:55
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات آغاز به کار کرد + گالری عکس
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ساعتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آماده بازدید علاقمندان هستند.

1606683296_1_0.gif

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ساعتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط یا آنلاین اعم از خبرگزاری و پایگاه خبری، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این نمایشگاه حضور دارند.. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.​

طبق شنیده‌ها قرا است مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات فردا شنبه برگزار شود.

ماهنامه شبکه نیز در این رویداد حضور دارد و پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از 5 تا ۱۲ آبان، ‌همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده بازدید عموم علاقمندان به مطبوعات است.

ایسوس

نظر شما چیست؟