ROG STRIX RX 460؛ ستاره نوظهور دنیای گیمرها
«ایسوس» با تولید کارت گرافیک ROG STRIX RX 460 بر پایه تراشه RX460، تنوع محصولات مخصوص بازی را برای دوستداران محصولات گرافیکی خود بیشتر کرده است.

1606683296_1_0.gif

ایسوس با بازطراحی کامل مدار تغذیه و PCB کارت گرافیک RX 480، با کمک پیاده‌سازی ایده‌آل قطعات در مدار تغذیه و به‌کارگیری بهترین‌ها در آن، فرکانس هسته را در حالت اورکلاک‌شده به 1256MHz رسانده است تا در بازی و آزمایش‌های گوناگون، در مقایسه با مدل مرجع برتری محسوسی داشته باشد. 
ROG STRIX RX 460 از خنک‌کننده ابداعی DirectCU II بهره‌مند است که لوله‌های حرارتی آن مستقیماً با هسته کارت گرافیک در تماس است. این خنک‌کننده از دو فن لبه‌دار و ابداعی ایسوس برای ایجاد جریان هوا بهره می‌برد که باعث ایجاد فشار هوای 105 درصدی و تولید نویز و صدای کمتر در هنگام چرخش فن‌ها نسبت به مدل مرجع می‌شود. علاوه بر این، ایسوس در هنگام بیکاری یا مصرف کم کارت گرافیک، با استفاده از فناوری 0dB، فن‌ها را خاموش می‌کند تا هم صدایی تولید نشود و هم گردوغبار کمتری به کارت گرافیک وارد شود و ماندگاری آن را بیش از پیش تضمین کند.

مطلب پیشنهادی

کارت گرافیک استریکس RX 470 ایسوس معرفی شد
دومین عضو از محصولات سازگار با واقعیت مجازی؛

ایسوس برای تولید کارت گرافیک‌های خود، از فناوری Auto-Extreme استفاده می‌کند. خط تولید تمام اتوماتیک و کاملاً ایزوله، دخالت نداشتن نیروی انسانی در روند تولید، بررسی و عیب‌یابی چندگانه از ویژگی‌های این خط تولید است. همچنین قطعات به‌کارگرفته‌شده در کارت گرافیک‌های سفارشی ایسوس، از کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II بهره می‌برند که هم بازدهی مدار تغذیه را افزایش می‌دهد و هم مصرف بهینه‌تر می‌شود.
ایسوس در کامپیوتکس 2016، فناوری Aura RGB را به‌عنوان راهکاری در محصولات جدید خود ارائه کرد که به کاربر امکان اضافه کردن نور و جلوه بصری مناسب را می‌دهد و هم‌اکنون ROG STRIX RX 460 نیز از این قابلیت بهره‌مند است.
همچنین ایسوس در این کارت گرافیک، نوآوری FanConnect را با اضافه کردن یک هدر فن چهار پین مجزا در لبه کارت ارائه کرده است و وظیفه مدیریت فن‌های بخشی از کیس را به کارت گرافیک می‌دهد تا دمای کل سیستم در هنگام پردازش‌های سنگین و بازی پایین بماند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟