احتمالا گوگل پیکسل سیزدهم مهرماه رونمایی می‌شود!
دعوت‌نامه گوگل منتشر شد: منتظر دو گوشی جدید و یک هدست واقعیت مجازی هستیم!
گوگل امروز به طور رسمی دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در کنفرانس اختصاصی خود را منتشر ساخت. این کنفرانس در روز چهارم اکتبر (October) مصادف با سیزدهم مهر ماه برگزار می‌شود و به احتمال زیاد در جریان آن شاهد معرفی محصولات جدید گوگل خواهیم بود. با مجله شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

دعوت‌نامه رسمی گوگل برای کنفرانس روز سیزدهم مهر ماه منتشر شد. متاسفانه گوگل هنوز هیچ اشاره‌ای به محصولات احتمالی که در این کنفرانس معرفی می‌شود نداشته، اما پیش‌بینی می‌کنیم که در جریان آن شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید گوگل با نام‌های گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) باشیم. تا پیش از این شایعات زیادی در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر شده بودند.

مطلب پیشنهادی

گوگل پیکسل سریع‌ترین اسمارت‌فون آندرویدی بازار خواهد بود

طبق این شایعات گفته شده که گوشی هوشمند پیکسل گوگل از صفحه نمایشی 5.1 اینچی یا 5.2 اینچی بهره‌مند می‌شود و گوشی پیکسل ایکس ال گوگل به صفحه نمایشی 5.5 اینچی مجهز می‌شود. ظاهرا هر دو محصول مورد نظر به تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام تجهیز شده و رم آن‌ها ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. این دو محصول به احتمال زیاد از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره‌مند شده و از نظر کیفیت محصولات رده بالایی خواهند بود.

اما علاوه بر دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال، این احتمال وجود دارد که در جریان کنفرانس پیش رو، گوگل از اولین هدست واقعیت مجازی بهره‌مند از پلتفرم نرم افزاری دی‌دریم (DayDream) خود هم پرده‌برداری کند. همچنین برخی از کارشناسان عقیده دارند که گوگل در جریان این کنفرانس از نسخه جدید دانگل کروم‌کست (Chromecas) هم پرده‌برداری می‌کند. پیش‌بینی می‌کنیم که نسخه جدید دانگل کروم‌کست گوگل از محتوای 4K پشتیبانی به عمل آورد.

در این بین برخی از افراد هم عقیده دارند که گوگل در جریان کنفرانس روز سیزدهم مهر ماه از یک لوازم جدید مرتبط با پروژه گوگل هوم (Google Home) هم پرده‌برداری خواهد کرد. متاسفانه همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر گوگل هیچ اطلاعات دقیقی در مورد رویداد روز سیزدهم مهر ماه خود ارائه نکرده است. شاید برخلاف خبرهای پیشین منتشر شده، در این روز شاهد عرضه رسمی اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل الو (Google Allo) هم باشیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟