هوآوی پی 8 لایت در نقش سپر و ناجی
یک گوشی هواوی مانع اصابت گلوله به سینه یک مرد شد!
به تازگی داستان حادثه‌ای در اینترنت منتشر شده که در کنار جنبه اسفبار خود، هر خواننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند! گوشی هوشمند هوآوی پی 8 لایت (Huawei P8 Lite) در جریان یک سرقت مسلحانه توانست از اصابت گلوله به سینه فردی جلوگیری به عمل آورد و به این صورت جان وی را نجات دهد. با سایت شبکه و ادامه این داستان همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی سال گذشته و طی ماه آوریل (April) به طور رسمی از نسخه مقرون به صرفه پرچمدارش با نام اختصاصی هوآوی پی 8 لایت رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به دلیل قیمت مناسبی که داشته آمار فروش قابل قبولی را به ثبت رساند. شاید اغلب افراد تصور کنند که یک گوشی مقرون به صرفه و به خصوص چینی نمی‌تواند کیفیت ساخت و مقاومت بالایی را به همراه داشته باشد. اگر شما هم همچنین تصوری دارید با مطالعه حادثه تازه‌ای که رخ داده شگفت زده می‌شوید. گوشی هوشمند هوآوی پی 8 لایت توانسته در جریان یک سرقت مسلحانه از اصابت گلوله به سینه فردی به نام سراج آبراهامز (Siraaj Abrahams) جلوگیری به عمل آورده و ناجی جان و زندگی وی شود.

مطلب پیشنهادی

اگر می‌خواهید یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت چینی بخرید؛ این ۸ نکته را رعایت کنید!
آیا قیمت ارزان تلفن‎های چینی ارزش ریسک خرید آنها را دارد؟

آقای سراج آبراهامز در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند. وی در حال بازگشت از یک جشن تولد به سوی منزل خود بود که ناگهان توسط چند سارق مسلح مورد حمله قرار می‌گیرد. سارقین مبلغ 20 دلار را از آقای آبراهامز دزدیده و به سمت سینه وی شلیک می‌کنند. خوشبختانه آقای سراج آبراهامز کتی در تن داشته و گوشی هوآوی پی 8 لایت خود را در جیب داخلی آن قرار داده بود. این موضوع سبب شد که پس از شلیک سارقین به سمت وی، گلوله مورد نظر به گوشی هوآوی پی 8 لایت وی برخورد کند. گوشی هوشمند پی 8 لایت به قدری مقاوم بود که از اصابت گلوله به سینه آقای سراج آبراهامز جلوگیری به عمل آورد و به این صورت جان وی را نجات داد.

برخورد گلوله به هوآوی پی 9 لایت

آقای آبراهامز به محض شلیک گلوله به سمت وی از هوش رفت و این موضوع سبب شد که سارقین مسلح سریعا محل حادثه را ترک کنند. به احتمال زیاد سارقین تصور داشته‌اند که آقای سراج آبراهامز مرده است. پس از انتقال آقای سراج آبراهامز به بیمارستان مشخص شد که تنها جراحت سطحی بر روی سینه وی ایجاد شده و گلوله اصلی در بدنه گوشی هوشمند هوآوی پی 8 لایت جای گرفته است. شرکت هوآوی هم مطلع شدن از این موضوع دست به اقدام جالب توجهی زده است. این شرکت یک گوشی هوآوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite)  به عنوان هدیه در اختیار آقای آبراهامز قرار داده و مدیر بازاریابی خود در منطقه آفریقای جنوبی را شخصا برای عیادت از آقای آبراهامز فرستاده است. مدیر بازیابی هوآوی هم آقای آبراهامز و خانواده وی را به نهار دعوت کرد و سپس اجازه ورود رایگان وی و خانواده او به بخش VIP مسابقات فوتبال تیم آژاکس کیپ تاون (Ajax Cape Town) را داده است. هوآوی اسپانسر این تیم فوتبال بوده و به این صورت این امکان را برای آقای آبراهامز و خانواده او فراهم کرده است.

به واقع داستان حادثه رخ داده شده بسیار جالب توجه است. گوشی هوآوی پی 8 لایت توانست جان آقای سراج آبراهامز را نجات دهد. شاید خوش‌بین‌ترین طرفداران برند هوآوی هم انتظار چنین مقاومت بالایی را از گوشی هوآوی پی 8 لایت نداشتند. گذشته از این موضوع و حادثه رخ داده شده، عملکرد شرکت هوآوی هم در قبال آن تحسین‌برانگیز بوده و جای تأمل دارد.

برخورد گلوله به هوآوی پی 9 لایت

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟