تازه‌های ایسوس در بازار ایران
TUF Sabertooth 990FX R3.0؛ سرباز جان‌سخت جدید ایسوس
شرکت «ایسوس» به‌تازگی مادربرد جدید خود را از خانواده Sabertooth معرفی کرده است. مادربرد مدل TUF 990FX R3.0 برپایه چیپ‌ست 990FX/SB950 ای‌ام‌دی است و از آخرین پردازنده سوکت +AM3 شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. همچنین ایسوس این سرباز کهنه‌کار را به آخرین تجهیزات محافظتی مجهز کرده است.

1606683296_1_0.gif

مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره می‌برد. همچنین بسته نرم‌افزاری خاص این رده از مادربردها هم بهبود یافته است. در مدار 10 فازی تأمین ولتاژ پردازنده این مادربرد جان‌سخت، از چوک‌های بهینه‌شده آلومینیومی استفاده شده است که خاصیت ضد اکسید شدن دارند و می‌توانند حرارت را تا 13 درصد بیشتر از نمونه‌های پیشین دفع کنند. خازن‌های مشکی متالیک ژاپنی این مادربرد با طول عمر دو برابری در مقایسه با مدل‌های رایج، در برابر دمای بالا 20 درصد مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

مادربرد سیبرتوث 990FX R3.0 برای مقابله با الکترسیته ساکن از فناوری TUF ESD Guard 2 بهره می‌برد که به کارگیری این راهکار مقاومت دوبرابری را برای قسمت ورودی/خروجی‌ها و درگاه‌‌های آن به ارمغان آورده است. همچنین برای تضمین پایداری کارکرد آن در شرایط دشوار، این مادربرد تحت آزمون‌‌های دوام و پایداری در شرایطی سخت قرار می‌گیرد تا پایداری آن تضمین شود. این محصول از چهار شکاف گرافیکی برخوردار است تا کاربران امکان استفاده از فناوری‌های چندگرافیکی را در اختیار داشته باشند.
مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس می‌تواند از میان میلیون‌ها رنگ و جلوه‌های بصری مختلف، ظاهر سیستم را نیز دلچسب‌تر کند. علاوه بر آن، ایسوس در این مادربرد از آخرین راهکار استحکام‌بخشی خود یعنی Safe Slot برای افزایش میزان تحمل شکاف‌های توسعه‌دهنده گرافیکی PCIe استفاده کرده است تا هم زیبایی آن افزایش یابد و هم در هنگام استفاده از کارت‌های گرافیکی سنگین وزن، پایداری مادربرد حفظ شود. این مادربرد با بهره‌مندی از چیپ‌ست 990FX یکی از بهترین‌ها برای کاربران در انتخاب پلتفرم AMD خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟