ماموریت‌ جدید برای خسروی و خوانساری
دو انتصاب جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
دكتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، در جلسه شوراي فني وزارت ضمن تشکر از تلاش‌‌های علی‌اصغر عمیدیان، محمد خسروي را به عنوان مجري طرح خدمات زيربنايي ارتباطات و فناوري اطلاعات در مناطق محروم (uso) برگزید. همچنین در حکم دیگری، محمد خوانساري رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات را به سمت مسئول تشكيل گروه پژوهشي فرهنگ در فضاي مجازي در این پژوهشگاه (مركز تحقيقات مخابرات ايران) منصوب کرد.

1606683296_1_0.gif

در جلسه شوراي فني وزارت ارتباطات، محمد خسروي را به عنوان مجري طرح خدمات زيربنايي ارتباطات و فناوري اطلاعات در مناطق محروم (uso) منصوب کرد. در اين جلسه واعظی ضمن تاكيد بر اهميت موضوع عدالت در گفتمان دولت تدبير و اميد گفت: «دولت براي رسيدن به عدالت اجتماعي و رفع شكاف ديجيتالي دسترسي به خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات و توسعه خدمات الكترونيك را براي روستاها و نواحي دور افتاده و محروم در اولويت خود قرارداد.» واعظی در این خصوص گفت: «هر چند در اين مورد قدم‌هاي بزرگي برداشته شده است؛ اما بايد برنامه‌ريزي لازم انجام شود تا خدمات متعدد و بيشتري به مناطق محروم ارايه شود.»

انتساب محمد خسروي به سمت مجري طرح خدمات زيربنايي ارتباطات و فناوري اطلاعات در مناطق محروم (uso)

همچنین در گزارش دیگر مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکترواعظی، محمد خوانساري را برای تشكيل گروه پژوهشي فرهنگ در فضاي مجازي در پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات (مركز تحقيقات مخابرات ايران) برگزید. در حکم این انتصاب تصریح شده است: «لازم است به منظور بررسي ابعاد كلي و پيش گيري از آسيب‌ها و تقويت فرصت‌ها گروه پژوهشي فرهنگ در فضاي مجازي در آن پژوهشگاه ايجاد شود. با توجه به اينكه تصويب اين گروه به زمان نياز دارد، مناسبت است با امكانات موجود فعاليت گروه پژوهشي شروع تا مراحل تصويب طي شود.»

انتصاب محمد خوانساري رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟