زمان جشنواره ۱۴ الی ۱۷ مهرماه ۱۳۹۵
ثبت‌نام نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو آغاز شد
فناوری نانو یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های قرن حاضر است که انقلاب بزرگی را در تمامی جوانب زندگی بشر ایجاد کرده و جامعه جهانی در پی گسترش این فناوری در ابعاد مختلف است. اما همگام با جامعه جهانی، در ایران نیز از سال ۲٠٠۱ در راستای بهره‌برداری از قابلیت‌های فناوری نانو اقدام به تشکیل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نموده است. برگزاری جشنواره‌های فناوری نانو می‌تواند علاوه بر کمک به شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، دانش عمومی در حوزه فناوری نانو را ارتقا می‌دهد. در همین راستا، نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری ‏نانو در مهرماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۵ تیرماه تا ۳۱ تیرماه، نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این رویداد فناورانه داخلی اقدام کنند.

1606683296_1_0.gif

دبیرخانه‌ جشنواره خبر داده که ثبت‌نام برای حضور در "نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری ‏نانو" از تاریخ ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.‏ جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه‌ فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود. از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به‌ شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره داشت.

در نهمین جشنواره فناوری نانو، نهادهای فعال در قالب، نهادهای ترویجی (شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی)، مراکزعلمی (شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز رشد)، شرکت‌های صنعتی (در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی)؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت.

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات علاقمند به حضور در ‏نهمین جشنواره نانو ‎می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات در کارتابل خود اقدام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی festival@nano.ir مکاتبه نمایند. نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از ۱۴ لغایت ۱۷ مهرماه سال‌جاری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟