در مراسمی با حضور مهمانان
کارت گرافیک‌‌های جدید خانواده ROG Strix ایسوس معرفی شدند + گالری عکس
شرکت ایسوس روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه طی مراسمی، ورود محصولات نسل جدید خود به بازار ایران را به صورت رسمی اعلام کرد. در این مراسم که در هتل طوبی تهران برگزار شد، خبرنگاران، نمایندگان فروش این شرکت و کاربران حرفه‌ای حضور داشتند و ایسوس به صورت رسمی، جدیدترین اعضای گرافیکی سری ROG STRIX و همچنین آخرین مدل از مادربوردهای چیپ‌ست X99 با پشتیبانی از پردازنده‌های جدید Core i7 Broadwell-E که پیش‌تر در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده بودند را معرفی کرد.

1606683296_1_0.gif

در این مراسم حسام ریاضی، مدیر توسعه بازار ایران ایسوس ضمن خوشآمدگویی به مهمانان، ورود و توزیع سریع‌تر محصولات جدید به بازارهای داخلی را از اهداف این شرکت برشمرد. در ادامه سعید مسلمی، از کارشناسان فنی بخش مارکتینگ با اشاره کوتاه به قابلیت‌‌های تراشه گرافیکی پاسکال، به تشریح قابلیت‌ و نوآوری‌های بکار رفته در کارت‌ گرافیک‌های استریکس سری GTX10XX و مادربرد‌های پلتفرم برادول E پرداخت.

حسام ریاضی مدیر بخش توسعه بازار محصولات ایسوس در ایران در مراسم رونمایی

در ادامه، ساختار و طراحی خنک‌کننده‌‌های بکار رفته در کارت‌های گرافیکی سری ROG STRIX نظیر نحوه طراحی بلاک مسی، چگونگی انتقال و جذب مستقیم دمای GPU، ساختمان لوله‌های حرارتی مسی و طراحی لبه‌دار پروانه‌ فن‌‌های خنک‌کننده این سری از کارت‌ گرافیک‌‌های جدید ایسوس مورد بحث قرار گرفت. مسلمی با بیان این مطلب که در خط تولید محصولات جدید، مونتاژ و قطعه‌‌گذاری روی PCB‌ توسط ماشین‌‌های مدرن خودکار و با فناوری Auto Extrme بدون دخالت انسان انجام شده است، کیفیت و عملکرد پایدار المان‌‌های الکترونیکی مدار تامین ولتاژ (VRM) را مدیون بکارگیری المان‌های بهینه‌شده تحت استاندارد Super Alloy Power II دانست. بهره‌مندی کارت گرافیک‌های جدید ایسوس به قابلیت FanConnect برای اولین بار، موضوعی بود که مسلمی بر روی آن تاکید کرد.

سعید مسلمی از کارشناسان فنی بخش مارکتینگ در مراسم رونمایی در هتل طوبی

او گفت: "این برای اولین بار است که ایسوس از این قابلیت بر روی کارت‌های گرافیک خود نیز بهره می‌گیرد و کاربران می‌توانند با استفاده از دو کانکتور 4 پین تعبیه شده بر روی برد کارت گرافیک، فن‌‌های سیستم تهویه خود را به آن متصل کنند تا دمای سیستم به صورت هوشمند، کنترل و مدیریت شود. همچنین یکی از سه درگاه تصویری HDMI موجود در پنل I/O این کارت گرافیک، برای استفاده از فناوری واقعیت مجازی (Virtual Reality) پیکربندی و ارائه شده است."
مسلمی درخصوص رفع باگ‌‌های موجود در نسخه جدید نرم افزار GPU Tweak II توضیحاتی داد و به ویژگی‌های بهینه‌سازی سیستم برای مواقع بازی کردن اشاره کرد. همچنین RGB Aura به همراه طراحی ماژولار لبه بیرونی خنک‌کننده، قابلیتی است که مودینگ و زیباسازی سیستم را افزایش خواهد داد.

کارت گرافیک ROG Srtix GTX 1070 ایسوس در مراسم رونمایی در هتل طوبی تهران

در ادامه مادربردهایی چون Rampage V Edition 10 ایسوس که برای بهره‌‌گیری از توانمندی بالای پردازنده‌های Core i7 با معماری برادول E طراحی شده‌‌اند نیز معرفی و به قابلیت‌های کلیدی آن پرداخته شد. لازم بذکر است که در انتهای از توضیحات هر بخش، سئوالاتی مطرح و جوایزی نیز به پاسخ‌دهندگان اعطا شد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟