استقبال گردشگران از وای‌فای عمومی
اتصال سه هزار مسافر نوروزی کیش به وای‌موی مبین‌نت
شرکت مبین‌نت از اتصال سه هزار مسافر نوروزی جزیره زیبای کیش به سرویس وای‌فای عمومی (وایمو) این شرکت خبر داد و گفت مسافران تمایل دارند در مراکز عمومی و گردشگری کیش از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

1606683296_1_0.gif

مبین‌نت می‌گوید این مسافران از وای‌فای عمومی این شرکت در مکان‌های پرترددی مانند فرودگاه، پارک خانواده، بندرگاه، پارک میرمهنا، بازار مروارید، اسکله، پارک مروارید، کشتی یونانی، ساحل مرجان، کلبه هور و... استفاده کرده‌اند. مسافران و گردشگران دوست دارند در هتل‌ها و مراکز تفریحی به وای‌فای و اینترنت پرسرعت متصل باشند و از همیشه آنلاین بودن لذت ببرند. به طوری که «وای‌فای رایگان» به یکی از مزیت‌های رقابتی میان هتل‌ها بدل شده است. 

وایمو خدمت اینترنت بی‌سیم وای‌فای عمومی مبین‌نت است که در مراکز عمومی و پرترافیک یا در سطح جغرافیایی خاصی از طریق طرح‌های زمانی و حجمی در اختیار کلیه کاربران، صرف نظر از اینکه مشترک وایمکس مبین‌نت هستند یا خیر قرار می‌گیرد. از عمده‌ترین مزایای این خدمت عدم نیاز به مودم یا گیرنده خاصی است. کاربران می‌توانند تنها با ثبت‌نام در سایت وایمو و دریافت نام کاربری و رمز عبور مبتنی بر شماره تلفن همراه خود با استفاده از دستگاه‌های هوشمند به اینترنت متصل شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟