بیست‌و‌یکمین نمایشگاه مطبوعات با معرفی برگزیدگان پایان یافت + گالری عکس
روز گذشته مراسم اختتامیه بیست‌و‌یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور دکتر حداد عادل، دکتر حسین انتظامی و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه و اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم چهارده برگزیده در حوزه‌های نشر، مطبوعات و فضای آنلاین جوایز خود را دریافت کردند. این نمایشگاه از 16 لغایت 22 آبان‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

در این آئین اختتامیه که از ساعت 15:30 جمعه 22 آبان در سالن فوقانی شبستان اصلی مصلای تهران برگزار شد، دکتر حداد عادل، دکتر حسین انتظامی و تنی چند از صاحب‌نظران حوزه مطبوعات و هیات داوران حضور داشتند. حسین انتظامی در سخنان خود از برگزارکنندگان نمایشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که سال آینده نمایشگاه مطبوعات با قوت بیشتری برگزار شود.

آقایان حداد عادل و مسئولین برگزاری نمایشگاه مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بودند

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی هم در سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از مستقل شدن هویت نمایشگاه گفت که رسانه‌ها و مطبوعات نبض جامعه و نشانه سلامت یا بیماری آن هستند. دکتر حداد عادل استقلال نمایشگاه مطبوعات از نمایشگاه کتاب، رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی را فرصتی مناسب برای مطبوعات کشور دانست. اما در مجموع شرکت کنندگان در نمایشگاه بیست‌و‌یکم، نظم و برنامه‌ریزی در برنامه‌های ثبت نام را یکی از نقاط قوت نمایشگاه امسال توصیف کردند.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از سخنرانان مراسم اختتامیه بود

همچنین غرفه‌ها امکانات مناسبی را برای شناساندن خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده بودند. یکی از منتخبین پیشنهاد کرد که از سال آینده، جانمایی رسانه‌های استان‌ها در کنار رسانه‌های بزرگ کشور انجام شود تا بازدیدکنندگان بهتر با این رسانه‌ها آشنا شوند. از بین 700 رسانه شرکت کننده در نمایشگاه بیست‌و‌یکم، روزنامه‌های خراسان، شهروند، خراسان شمالی، ابرار ورزشی و نشریه چهارفصل، خبرگزاری‌های ایتنا، ایسنا و حوزه، پایگاه‌های خبری شادشو، وب‌دا و انتخاب، ماهنامه مهرنامه، موسسه اصفهان امروز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توانستند تا بیشترین رای هیات داوران را به خود اختصاص داده و بهترین‌های بیست‌و‌یکمین نمایشگاه مبطوعات شوند. این نمایشگاه از 16 لغایت 22 آبان‌ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟