دکتر واعظی در نشست خبری روز جهانی پست عنوان کرد
محدودیتی در ارائه پروانه به شرکت‌های خدمات اینترنتی نداریم
در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سئوالات جمعی از خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، دکتر واعظی در خصوص شرکت‌های متقاضی عرضه‌کننده خدمات اینترنتی گفت که این وزارتخانه محدودیتی در ارائه پروانه به این شرکت‌ها ندارد، اما داشتن توانایی کافی را شرط لازم شرکت‌ها برای درخواست دانست.

1606683296_1_0.gif

وزیر ارتباطات همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد رضایت از شرکت پست اظهار کرد که فعالیت‌های مناسبی که شرکت پست با پست بانک و مجموعه‌های دیگر داشته باعث شده که علاوه بر ارتقای جایگاه این شرکت در کسب و کار، از توانایی لازم برای ورود به بخش خصوصی نیز برخوردار شود.
وی همچنین ورود فناوری‌های صنعت آی‌تی را یکی از مهمترین تغییرات در شرکت پست برشمرد و افزود با وجود تغییرات و پیشرفت‌های به وجود آمده در شرکت پست، اما شرکت پست در رونق اقتصادی جای کار دارد و هنوز تا رضایت کامل فاصله داریم. دکتر واعظی همچنین در خصوص مجوز برای ورود اپراتور جدید به پست اظهار کرد که این مسئله را در مجلس شورای اسلامی طرح کرده و منتظریم تا پس از بررسی‌های لازم، چارچوب صدور پروانه برای اپراتور پستی هم مشخص شود. وی در همین حال از آمادگی بخش خصوصی برای ورود به صنعت پست سخت به میان آورد و افزایش کیفیت، کاهش تعرفه ها، حذف هزینه های غیر ضرور و ادغام مدیریتی را مولفه‌های موفقیت شرکت پست و جلب رضایت مردم دانست.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟