این دو شرکت ارزشمندترین برندهای دنیای فناوری هستند
اپل و گوگل یک بار دیگر در صدر رده‌بندی Interbrand به عنوان ارزشمندترین نام‌های تجاری دنیا قرارگرفتند. گزارش 2015 اینتربرند از بهترین نام‌های تجاری بین‌المللی نشان می‌دهد که شرکت‌های تجاری به حاکمیت و تسط خود ادامه می‌دهند.

1606683296_1_0.gif

نام تجاری اپل 170 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است، درحالی که ارزش گوگل 120 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این ارقام به ترتیب رشد 43 و 12 درصدی را نشان می‌دهند. ارزش گذاری بر اساس عملکرد مالی شرکت‌ها، توانایی یک برند بر تاثیرگذاری بر روی خرید مشتری، و کشش قیمت گذاری تجملی محاسبه شده‌اند.

مایکروسافت جای خود را با IBM عوض کرد و در رده چهارم قرار گرفت، سامسونگ در رده هفتم باقی ماند و آمازون از رده پانزدهم در سال گذشته به رده دهم جهش کرد. (اینتربرند، IBM را به عنوان یک برند تجاری و آمازون را بعنوان خرده فروشی دسته بندی کرده است بنابراین آن‌ها از نظر فنی در دسته فناوریِ این گزارش جای نمی‌گیرند.) دیگر برندها در رده بندی ده نام تجاری برتر، کوکاکولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک‌دونالد هستند.

لنوو عضو تازه وارد این لیست است که اخیرا توانسته در رده صدم جای بگیرد. پی‌پال هم توانست خود را به رده 97 برساند. اما نوکیا و نینتندو از این رده‌بندی بیرون رفتند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟