تبادل‌نظر با مهندس علی‌بالازاده در باره نتورک مارکتینگ و تفاوت آن با روش‌های شرکت‌های هرمی
نتورك ماركتينگ و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی
علی بالازاده مدرس و مربی نتورک مارکتینگ و نویسنده کتاب پرفروش فالو، در این ویدئو توضيح می‌دهد که چگونه مي‌توان در اين حوزه ورود كرد و موفق شد؛ با توجه به بكر بودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نتورك ماركتينگ می توان با استفاده از آن به موفقيت هاي چشمگير رسيد و مفهوم جادوي كار پاره وقت را از ديدگاه جيم ران درك كرد.
این ویدئو از مجموعه گفت و گوهای تخصصی است که با استاتید، سخنرانان، مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف انجام شده که می توانید آن را بصورت ویدیویی تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

در سلسله مباحث مربوط به بررسی کسب و کارهای موفق و شیوه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور شتاب‌دهی و هوشمند‌سازی کسب و کارها، در این ویدئو با یکی از اساتید که در حوزه نتورک مارکتینگ صاحب‌نظر بوده و نویسنده کتاب پرفروشی در این زمینه می باشد به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

شاید به کرات در خصوص شرکت‌های هرمی، شرکت‌های گلدکوئیستی و نتورک‌مارکتینگ مطالبی را خوانده یا شنیده باشید ولی در این ویدئو مهندسعلی بالازاده به ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص تفاوت‌ها و شیوه موفقیت در این حوزه‌ها پرداخته است.

آیا تازه در حوزه نتورک مارکتینگ شروع به کار کرده‌ و علاقمند به فهم دانش لازم برای حضور در این حوزه هستيد؟ آیا نحوه ورود و مهارت‌های لازم برای موفقیت در این حوزه کاری را می‌دانید؟ آیا علاقمندید رد پای آی تی را در این حوزه شناسایی کنید؟ ...


مطلب پیشنهادی

بازاریابی اینترنتی و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی و هوشمندسازی آن
تبادل‌نظر با ژان‌ بقوسیان متخصص بازاریابی اینترنت

علاقمندان به شناخت بیشتر حوزه نتورک مارکتینگ و فهم پاسخ سوالات فوق و موفقیت و میزان بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حرفه را، به مشاهده ویدئوی ذیل جلب می‌کنیم.

نتورك ماركتينگ و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟