نبرد مدعیان یا جام شگفتی‌ها؟
13/04/1397 - 15:35
برنامه بازی‌های دور یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه
پس از پایان تمام بازی‌های دور دوم جام جهانی 2018 روسیه، وارد دور سوم این مسابقات خواهیم شد. جایی که مدعیان جام و دو تیمی که انتظار نداشتیم به سختی به آن رسیده‌اند و در این راه سر غول‌های بزرگی مثل اسپانیا، آلمان، پرتغال و آرژانتین بریده شد.
برنامه دور سوم مسابقات جام جهانی را اینجا ببینید.

1606683296_1_0.gif

تقریبا عادت داریم هر جام جهانی را جام شگفتی‌ها بخوانند؛ اما جام جهانی 2018 روسیه واقعا از آن جام جهانی‌هایی شده است که به هیچکس رحم نمی‌کند و این حقیقت را که «فوتبال، ورزشی است غیر قابل پیش‌بینی» پررنگ‌تر از هر وقت دیگری به ما نشان می‌دهد.

شاید با حذف تیم‌های آلمان، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال و کنار رفتن ستاره‌های بزرگی مثل مسی و رونالدو هیجان جام جهانی 2018 روسیه برای خیلی از افراد از بین رفته باشد؛ اما یک فوتبال‌دوست واقعی از تماشای هر فوتبال خوبی لذت می‌برد و این جام با داشتن این همه گل و البته گل به خودی، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌هایی بوده است که در طول تاریخ جام جهانی داشته‌ایم.

پس از اتمام بازی‌های دور دوم، حالا 8 تیم در دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه حضور دارند که هر کدام با رویایی بزرگ به اینجا رسیده‌اند. اما داشتن رویا نیمی از راه است. همه تیم‌های حاضر در این مرحله رویاهایی دارند؛ مهم این است که کدام یک برای تحقق این رویا بیشتر تلاش می‌کند. 

برنامه دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه را در جدول زیر ببینید:

  • برای دیدن سایز اصلی تصویر، می‌تونید روی این عکس کلیک کنید.

 تاریخ و ساعت بازی فرانسه - اروگوئه

در اولین بازی از دور یک چهارم نهایی، تیم‌های قدر اروگوئه و فرانسه در تاریخ 15 تیر و در ساعت 18:30 رو در روی هم قرار می‌گیرند. 

در این بازی باید شاهد رویارویی جذاب ستارگان اروگوئه مانند کاوانی و سوارز، در برابر خط هافبک قدرتمند فرانسه متشکل از بازیکنانی چون پوگبا و کانته باشیم. البته فرانسه روی کاغذ مهره‌های بیشتری دارد و در خط حمله با تکیه بر سرعت کیلیان ام‌باپه جوان می‌تواند هر تیمی را با دردسر مواجه کند.

تاریخ و ساعت بازی برزیل - بلژیک

پس از مشخص شدن اولین تیم راه یافته به دور نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه، مشتاقان فوتبال برای تماشای بازی بعدی نیازی نیست مدت زیادی صبر کنند. در همان 15 تیر و در ساعت 22:30 شاهد یکی از حساس‌ترین بازی‌های این جام خواهیم بود. تقابل تیم‌های مدعی بلژیک و برزیل، به معنای تقابل ستارگانی چون هازارد، نیمار، کوتینیو، دی بروین، تیاگو سیلوا، کمپانی، مرتنز، ویلیان، لوکاکو، گابریل ژسوس، تیبو کورتوآ و آلیسون بکر است. وجود همین نام‌ها در زمین برای خرید یک کیلو تخمه به ازای هر بیننده کافی است!

تاریخ و ساعت بازی سوئد - انگلیس

بازی بعدی دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 تیر و در ساعت 18:30 بین سوئد و انگلیس برگزار خواهد شد. سوئدی‌ها که پس از زلاتان بیشتر از همیشه در قامت یک تیم خودنمایی کرده‌اند، با تکیه بر تلاش فراوان و البته رهبری فورسبرگ پا به این میدان خواهند گذاشت. انگلیس اما داستان متفاوتی دارد. این تیم پس از سال‌ها ناکامی در ادوار حذفی رقابت‌های بزرگ مثل جام جهانی و یورو، بالاخره با کسب یک پیروزی دشوار در ضربات پنالتی در برابر کلمبیا به این مرحله رسیده‌اند. امید اول انگلیس برای گل‌زنی در این بازی بدون شک هری کین است. 

تاریخ و ساعت بازی روسیه - کرواسی

در همان 16 تیر و در ساعت 10:30 منتظر آخرین بازی دور یک چهارم نهایی میان روسیه و کرواسی باشید. روسیه با تیمی مسن، اما در عین حال باتجربه با تکیه بر امتیاز میزبانی توانست کاری بزرگ انجام دهد و اسپانیای مدعی را از جام جهانی 2018 کنار بزند. اما کرواسی داستان متفاوتی نسبت به اسپانیا دارد و سبک بازی آن‌ها چیز دیگری است. باید دید تکنیک و دید عالی مودریچ و راکیتیچ می‌تواند در رساندن توپ به مانژوکیچ کفایت کند و یا دفاع روسیه در این بازی‌ هم قرار است یکی دیگر از مدعیان جام را کنار بزند؟

تماشای زنده مسابقات جام جهانی

اگر به هر دلیلی برای تماشای مسابقات جام جهانی روسیه 2018 به تلوزیون دسترسی نداشتید، می‌توانید مسابقات را از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های تماشای زنده مسابقات جام جهانی تماشا کنید.

فهرست سایت‌های پخش زنده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی 2018 روسیه

مشترکان برخی از سرویس‌دهندگان اینترنتی شانس این را دارند که مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را از طریق اپ‌های این سرویس‌دهندگان به صورت اینترنتی و با ترافیک رایگان تماشا کنند. فهرست اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی 2018 روسیه را از دست ندهید. شاید شما هم یکی از آن‌هایی باشید که می‌توانند بازی‌ها را با گزارش اختصاصی و اینترنت رایگان تماشا کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟