پرچمدار بعدی HTC در راه است
مشخصات HTC U12 افشا شد
در حالی که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در نمایشگاه بارسلونا اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود کردند، شرکت HTC از جمله شرکت‌هایی بود که معرفی HTC U12، پرچمدار جدید خود را به آینده موکول کرد.

1606683296_1_0.gif

پس از معرفی گوشی HTC U11 و عملکرد نسبتا موفق آن، حالا بازار چشم به راه نسل بعدی پرچمداران HTC است. البته HTC U11 گوشی بدون ایرادی نبود. این گوشی دوربین دوگانه نداشت و نسبت طول به عرض نمایشگر آن 16 به 9 بود که برای یک پرچمدار سال 2017 قدیمی به حساب می‌آید. حالا U12 در راه است تا این نواقص را رفع کند و چیزی هم به آن اضافه کند.

برخی منابع مشخصاتی از HTC U12 را افشا کرده‌اند و حالا ما قصد داریم در این مطلب به بررسی این گوشی با احتساب امکانات و قابلیت‌های احتمالی آن بپردازیم. لازم به ذکر است که این اطلاعات را نمی‌توان به صورت قطعی دانست؛ اما احتمالا درصد بالایی از آن‌ها صحیح باشد. همراه شبکه باشید.

هیچ گونه اطلاعاتی در ارتباط با زبان طراحی این گوشی در دست نیست؛ اما حدس ما این است که حاشیه‌ها در آن به حد اقل رسیده باشد. استفاده از متریال شیشه‌ای و سطح موسوم به Liquid Surface هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالا استفاده از زبان طراحی نسل قبل در این گوشی هم بسیار بالا است.

HTC U12

صفحه نمایش HTC U12 دارای رزولوشن Full HD+ خواهد بود و با ابعاد 6 اینچی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسبت طول به عرض این نمایشگر 18 به 9 خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید یک گوشی خوب برای آقای رییس!
با بهترین پرچم‌داران موجود در بازار آشنا شوید

تراشه به کار رفته روی این گوشی از نوع Snapdragon 845 است و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. این گوشی همچنین از اینترنت سریع نسل پنج موسوم به 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین HTC U12 دوگانه است و حد اقل یکی از سنسورهای آن 12 مگاپیکسلی خواهد بود. برخی منابع دوربین دوم را 12 و برخی دیگر آن را 8 مگاپیکسلی دانسته‌اند. این تفاوت به معنای تفاوت مکانیزم عملکرد این دوربین خواهد بود. در بخش سلفی هم این گوشی به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در بخش باتری، ادعاهایی مطرح است که به این گوشی داشتن یک باتری 3980 میلی آمپر ساعتی را نسبت می‌دهند. این گوشی همچنین از شارژ سریع نسل 3 بهره خواهد برد.

گوشی HTC U12 رابط کاربری Sense، لبه‌های حساس به فشار (Edge Sense) و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با گواهی IP68 دارد و قیمتی که برای آن تعیین شده است، چیزی حدود 880 دلار خواهد بود!

با این برچسب قیمتی، بعید است این گوشی در ایران از فروش خوبی برخوردار باشد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟