انقلابی در دنیای لپتاپ‌ها
هوآوی و معرفی MateBook X Pro + ویدیو
کنفرانس MWC هوآوی به پایان رسید و این شرکت با قدرت به معرفی محصولات و نوآوری‌های خود پرداخت. یکی از مهم‌ترین اتفاقات این کنفرانس، معرفی MateBook X Pro بود.

1606683296_1_0.gif

همراه شبکه باشید تا به معرفی یکی از بهترین لپتاپ‌های جهان بپردازیم.

Mate Book X Pro

میت بوک ایکس پرو اولین لپتاپ بدون حاشیه جهان است. بالغ بر 91 درصد از سطح اختصاص یافته به نمایشگر این لپتاپ 13.9 اینچی را صفحه نمایش تشکیل داده است و رزولوشن آن برابر با 2000 × 3000 است. ضخامت این لپتاپ در ضخیم‌ترین بخش به 14.6 و در نازکترین بخش به 4.9 میلیمتر می‌رسد. 

تراشه به کار رفته در این لپتاپ GEFORCE MX150 است که هم قدرت بیشتری نسبت به نسل قبل این لپتاپ‌ها دارد و هم حرارت کمتری تولید می‌کند. 

در بخش صوتی هم این لپتاپ به لطف استفاده از سیستم‌های Dolby Atoms و داشتن 4 بلندگو، یک تجربه صوتی عالی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

باتری مورد استفاده در Mate Book X Pro یک باتری 57.4 وات ساعتی است که در شرایط آزمایشگاهی می‌تواند از 15 ساعت وب‌گردی پشتیبانی کند.

در این لپتاپ، دکمه پاور با یک حسگر اثر انگشت همسان‌سازی شده است و در کنار آن اسکنر عنبیه هم وجود دارد تا امنیت بیومتریک آن تقویت شود. 

نکته جالب دیگر در طراحی این لپتاپ، محل قرار گرفتن وبکم آن است. به دلیل نداشتن حاشیه نمایشگر، هوآوی وبکم این لپتاپ را درون صفحه کلید آن قرار داده است. 

در ادامه می‌توانید ویدیوی اختصاصی هوآوی برای این لپتاپ را تماشا کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟