بزرگترین رقیب آیپد در راه است
مشخصات Galaxy Tab S4 تبلت پرچم‌دار سامسونگ
سامسونگ نه تنها در بازار گوشی‌های هوشمند، که در بازار تبلت‌ها هم با سری Tab خود حضور پر رنگی دارد. پرچم‌دار تبلت‌های این شرکت تا چند روز دیگر در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود. نگاهی داشته باشیم به Galaxy Tab S4.

1606683296_1_0.gif

هرچند بازار تبلت‌ها به اندازه بازار گوشی‌های هوشمند تقاضا ندارد، اما این مسئله باعث نمی‌شود که شرکت‌های بزرگ از ظرفیت این بازار غافل شوند. با شبکه همراه باشید تا به بررسی یکی از قوی‌ترین تبلت‌های تاریخ بپردازیم.

تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ شاید نتواند به اندازه گوشی Galaxy S9 جذاب باشد؛ اما برای طرفداران تبلت، یک تبلت انقلابی و قدرتمند به حساب می‌آید. این تبلت قرار است با صفحه نمایش 10.5 اینچی و رزولوشن 2560 × 1600 روانه بازار شود. نسخه پیش‌فرض اندروید روی این تبلت، اندروید 8.0 است و تراشه مورد استفاده روی Galaxy Tab S4 تراشه قدرتمند Snapdragon 835 خواهد بود. در کنار این تراشه قدرتمند، سامسونگ روی این تبلت 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم قرار داده است تا آن را به یک وسیله همه فن حریف تبدیل کرده باشد.

دوربین اصلی این تبلت 12 مگاپیکسلی است و قابلیت عکاسی HDR هم دارد. نمی‌توان انتظار داشت که دوربین این تبلت به خوبی پرچم‌دار گوشی‌های این شرکت باشد، اما در مقیاس تبلت‌ها، احتمالا یکی از بهترین دوربین‌های به کار گرفته شده روی تبلت‌ها را خواهیم دید. دوربین سلفی این تبلت هم 8 مگاپیکسلی است که برای یک تبلت، کیفیت قابل توجهی ارائه خواهد داد. 

از سایر امکانات Galaxy Tab S4، می‌توان به پشتیبانی از سیمکارت، قلم S Pen Stylus و داشتن بلندگوی ساخت شرکت مطرح AKG اشاره کرد. 

هنوز اطلاعاتی در ارتباط با قیمت این تبلت منتشر نشده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟